اخبار داغ

مشاور مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با دانا:

دلیل افت سپاهان به حواشی دو سال پیش بر می گردد/ هواداران حق دارند اما به مدیران فولاد مبارکه توهین و فحاشی نکنند

دلیل افت سپاهان به حواشی دو سال پیش بر می گردد/ هواداران حق دارند اما به مدیران فولاد مبارکه توهین و فحاشی نکنند
مشاور مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به فصل کابوس وار سپاهان گفت: در شرایط فعلی باید کسانی که در مقام حامی مالی سپاهان هستند در امنیت باشند و اگر انتقادی هست به ما فوتبالی ها و خاک خورده های تیم شود.
[

محمود یاوری پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره شرایط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: تیم سپاهان این روزها واقعا شرایط بدی را سپری می کند و اصلا حال و روز خوشی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیشکسوت فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم بزرگی مثل سپاهان هرگز چنین روزهای تلخی را در تاریخش به یاد ندارد و این موضوع همه را ناراحت کرده است که چرا این تیم به این وضعیت دچار شده است.

,

مشاور مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: اینکه چه اتفاقاتی موجب شده که سپاهان اخیرا نمایش خوبی نداشته باشد و اینقدر بد ظاهر شود به حواشی دو سال پیش بر می گردد که یقه این تیم را گرفته است.

,

یاوری با بیان اینکه هواداران باید صبور باشند گفت: هواداران سپاهان حق دارند از وضعیت و جایگاه سپاهان در این فصل ناراحت باشند اما این نباید موجب شود که به مدیران فولاد مبارکه توهین و فحاشی کنند.

,

مربی با سابقه کشورمان ادامه داد: همه عوامل و مدیران مجموعه فولاد به ویژه مدیرعامل کارخانه برای سپاهان زحمات زیادی می کشند و هزینه های این تیم را بر عهده دارند.

,

یاوری تاکید کرد: جایگاه سپاهان در چهاردهم جدول لیگ تاکنون سابقه نداشته و هواداران نمی توانند این جایگاه را برای سپاهان تحمل کنند اما طرفدارانمان را به صبر و تحمل بیشتر در این برهه از زمان دعوت می کنم.

,

پیشکسوت سپاهان تصریح کرد: مطمئنا برای سال آینده قرار است تصمیمات خوبی گرفته شود اما فعلا منتظریم بازی آخر این تیم هم برگزار شود و بعد با مشخص شدن مسئولیت ها سپاهان را به روزهای اوجش برگردانیم.

,

یاوری در پایان با تاکید بر اینکه باید کسانی که در مقام حامی مالی سپاهان هستند باید در امنیت باشند، گفت: بنده هم هوادار سپاهان هستم و اگر حرف و انتقادی هم هست به ما فوتبالی ها و خاک خورده های تیم شود، هواداران باید هوشیار و مراقب باشند در این بین حرف و حدیث ها موجب نشود مجموعه فولاد مبارکه که سالهاست حمایت خوبی از این تیم کرده را بی انگیزه کنند و من از این موضوع نگران هستم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه