اخبار داغ

در جلسه کمیته برنامه ریزی اوقاف قزوین مطرح شد؛

کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی

کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر از کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی در اداره کل اوقاف قزوین داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حسین کارگر، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دومین جلسه شورای اداری معاونین و روسای ادارات ستادی و اجرایی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: برای تحقق آن تا کنون هر خریدی داشتیم که نسبت به گذشته با ۱۰ درصد کاهش روبه رو بودیم؛ همه چه اقلام مصرفی و چه ملزومات اداری همگی در راستای شعار سال همگی از کالاهای ساخت داخلی بود. 

این مسئول در تشریح و تبین استفاده از اوراق خزانه توسط ادارات اجرایی با توجه به قوانین موجود گفت: یکی از سیاست‌های اصولی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم و دوازدهم استفاده از ابزارهای نوین مالی بوده و هست.
,
,
,
,
, ,

وی اذعان کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات پیش بینی شده در بودجه سال ۱۳۹۶ و همچنین بر اساس مفاد قانون برنامه ششم توسعه استفاده از ابزارهای نوین مالی شامل اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه خزانه جایگزین تخیص اعتبارات نقدی شده است.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس فرصتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده که از دو ابزار اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه برای پرداخت بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده کنند. 

در ادامه جلسه در خصوص ادامه روش‌های جمع آوری و ثبت مطالبات و بدهی‌ها و راهکارهای موجود بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه