اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با دانا:

مدیران تلگرام به هیچ قانون و عهدی با هیچ کشوری پایبند نیستند

مدیران تلگرام به هیچ قانون و عهدی با هیچ کشوری پایبند نیستند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:درطول 40ساله گذشته همیشه امنیت ملی جمهوری اسلامی در رأس توجه دشمن بوده است،تهدید در حوزه های امنیت ملی، وحدت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی و باورهای دینی برای ایران همیشه بوده است.
[

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص تهدیداتی که تلگرام برای امنیت ملی ایران دارد اظهار داشت: امنیت ملی در جمهوری اسلامی تعریف ویژه و متفاوتی نسبت به امنیت ملی در سایر کشورها دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به دلیل زیربناهای اعتقادی والهی برپایه اسلام ناب، برای برخورد با تهدیدات در حوزه امنیت ملی نسبت به سایر کشور ها گسترده تر عمل می کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: درطول 40ساله گذشته همیشه ضربه زدن به امنیت ملی جمهوری اسلامی در رأس توجه دشمنان بوده است،تهدید در حوزه های امنیت ملی، وحدت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و باورهای دینی برای ایران همیشه بوده است.

,

 وی ادامه داد: در این برهه از زمان که قدرت فناوری و شبکه های مجازی در حال افزایش است لذا بستری برای دشمن شده که تهدیدها را بیش از گذشته عملیاتی کند و تا جایی پیش می رود که ملتی مثل ایران که هیچ گونه سابقه دشمنی ندارند تبدیل به ملتی شود که یک قشری در مقابل قشر دیگر تا مرز ریختن خون همدیگر پیش بروند یا یک بخشی از حاکمیت مقابل بخش دیگری از حاکمیت قرار بگیرند.

,

 

,

کریمی قدوسی در خصوص آسیب های که شبکه های پیام رسان خارجی در چند سال اخیر برای کشورمان به وجود آورده اند گفت: وقتی که توسط نظام اجرایی کشورمان به تلگرام پهنای باند داخلی 70درصدی اختصاص داده می شود باعث بروز اغتشاشات و شورش ها و رفتار غیر امنیتی مانند دی ماه 96 می شود.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در بین نمایندگان مجلس نیز ما شاهد آثار شوم این پیام رسان های خارجی بوده و هستیم که چگونه کینه و بغض را در میان نمایندگان شعله ورمی کنند، چطور دلسوزی یک نماینده را در نطق و موضع آن وارونه جلوه می دهند و آن را مخالف و دشمن بخش دیگری از نمایندگان و مردم معرفی می کنند.

,

کریمی قدوسی درباره شبکه ای مانند تلگرام را که هیچ کشوری مسئولیتش را قبول نکرده است اظهار داشت: مدیران این شبکه ها به هیچ قانون و عهدی با هیچ کشوری پایبند نبوده اند وکاملا مشخص است شبکه ای مانند تلگرام به سرویس جاسوسی سیا و موساد متصل است.

,

وی افزود: اخیرا نیز شاهد بودیم که فیس بوک با گرفتن دلارهای بسیار زیادی اطلاعات کاربرانش را در اختیار سرویس های امنیتی و جاسوسی قرار داده است که این خود فرصتی را در اختیار دشمنان قرار می دهد که از این اطلاعات وسیع بر علیه خود آن ملت استفاده کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: شبکه هایی مانند تلگرام و اینستاگرام باعث ترویج فساد در جامعه شده است اما متاسفانه برخی از مسئولین ما عمدا چشمشان را در برخورد با این شبکه ها بسته اند،این مسئولین باید پاسخگو باشند که چرا به دشمن اجازه ورود به این حریم ها را داده اند و امروز هم به بهانه حمایت از حق مردم در تقویت پیام رسان های داخلی سهل انگاری میکنند.

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه