اخبار داغ

معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین:

بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی برگزار می‌شود

بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی-سیاسی برگزار می‌شود
معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه از سراسر استان در حوزه و پایگاه‌های مقاومت برای هفته عقیدتی در نظر گرفته شده است که اولین روز هفته عقیدتی جمعه هفتم اردیبهشت ماه بنام ولایتمداری و شهید مطهری نام گذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سرهنگ پاسدار محمد بهرامی، معاونت عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن روابط عمومی سپاه قزوین اظهار کرد: برنامه هفته عقیدتی سیاسی فقط مخصوص سپاه نیست؛ بلکه عموم مردم از برنامه‌های ما در سطح شهر استفاده می‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ما اعتقاد داریم پاسداری از انقلاب اسلامی نیاز به معرفت دارد؛ به خصوص در شرایط امروز جامعه که شاهد نبرد فرهنگی هستیم باید پاسداران ما برای مقابله با این هجمه فرهنگی آماده شوند.

این مسئول بیان کرد: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه از سراسر استان در حوزه و پایگاه‌های مقاومت برای هفته عقیدتی در نظر گرفته شده است که اولین روز هفته عقیدتی جمعه هفتم اردیبهشت ماه بنام ولایتمداری و شهید مطهری نام گذاری شد. 
,
,
,
,
, ,

وی اذعان کرد: جوانان ما نخبگان و اساتید دانشگاه باید به اثار شهید مطهری مراجعه کنند؛ زیرا این شخصیت در بسیاری از علوم صاحب آثار است و به حدی دارای نظرات عالی و کاشرناسی بود که امام راحل این دانشمند بزرگ را حاصل عمر خویش می‌دانند.
  
این مسئول بیان کرد: افکار و آثار این شهید پاسخگوی نیازها و شبهات اعتقادی و سیاسی و دینی مردم است و ما در این هفته تجلیل از مقام شامخ اساتید و معلمان عقیدتی سیاسی را خواهیم داشت. 

وی ابراز کرد: این هفته با نیمه شعبان مصادف شده و ما در همه رده‌ها بحث مهدویت و انتظار را با هدف ارتقای تفکر مهدوی با برگزاری نشست‌ها پیگیری خواهیم کرد.

بهرامی عنوان کرد: همچنین بیش از هشت نمایشگاه در سراسر استان قزوین با ارائه کتب‌هایی با ۵۰درصد تخفیف برگزار خواهد شد و همچنین نمایشگاهی با بیش از هزار عنوان کتاب در داخل سپاه استان برگزار می‌شود. 

وی در پایان گفت: ما در حوزه نمایندگی هر هفته برنامه‌هایی با محوریت عقیدتی-سیاسی برگزار می‌کنیم و هدف افزایش بینش سیاسی اعتقادی پاسداران است؛ اما در هفته عقیدتی سیاسی در اردیبهشت ماه این برنامه‌های جدیتر انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه