اخبار داغ

زاهدان رکوردار چاله چوله ها!/رونق جلوبندی سازی در هفدهمین کلان شهر کشور

زاهدان رکوردار چاله چوله ها!/رونق جلوبندی سازی در هفدهمین کلان شهر کشور
زاهدان به عنوان هفدهمین کلان شهر کشور دارای آسفالتی نامناسب و پر از چاله های بزرگ و کوچک است که هیچ ماشینی نیست که بتواند از افتادن در یکی از آن ها در امان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، زاهدان به عنوان هفدهمین کلانشهر کشور، دارای قریب به 60کیلومتر وسعت با جمعیتی بیش از 587هزار نفر می باشد، این شهر در حوزه مسائل مختلف دارای مشکلات و معضلاتی است که یکی از این معضلاب در بخش اجتماعی و شهری، چاله چوله هایی است که هیچ خودرویی نمی تواند از افتادن در آنها در امان باشد به گونه ای که این امر باعث شده کسب و کار جلوبندسازها رونق خاصی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
براساس نظر مردمی که در شهرهای دیگر نیز گشت و گذاری داشته اند، چاله چوله ها و سرعت گیر هایی که در این شهر قرار داده شده خیلی بدتر از نمونه های مشابه در سایر شهرها به شمار می آید.
شهرداری زاهدن نسبت به پر کردن این چاله ها کمتر اقدام می کند و زمانی که مردم یک منطقه از وجود این چاله ها شاکی می شوند تنها اقدام به پرکردن این چاله ها به شکل غیر استاندارد می شود که برخی از خیابان ها تنها چیزی که از آسفالت آنها دیده می شود، لکه گیری است!.
اما برخی از خیابان ها به مثل دانشگاه و یا بولوار شهید مطهری وضعیتی به نسبت بهتری دارند به طوری که در دو سال اخیر حداقل دو بار روکش آسفالت خیابان دانشگاه توسط شهرداری انجام شده و زیباسازی این خیابان تنها کاری است که شهرداری به عنوان اولویت پیگیری می کند.
آنطور که معلوم است شهرداری زاهدان بیشتر نقاط شهر را حوزه مدیریت خود نمی داند چرا که رسیدگی به مردم در برخی از نقاط تنها به جمع آوری زباله ها و برخی نقاط هم اصلا خبری از حضور فیزیکی نیروها و کارگران شهرداری نیست.
علی ای حال در حالی در آستانه نزدیک شدن به جشن های نیمه شعبان هستیم و هیچ کار فرهنگی و چراغانی و آذین بندی شهر توسط شهرداری به چشم هیچ بیننده ای نمی خورد همانطور که در سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) هم خبری از این اقدامات نبود.
در سالهای اخیر در این خصوص پویش مردمی به نام "چاله چوله" نیز در شبکه های مجازی راه افتاده و این پویش توانسته برخی از چاله چوله ها را رفع کند.
مسئولان شورای شهر این کلان شهر باید چتر نظارتی خود را بیش از گذشته بر شهرداری بگسترانند و پاسخگوی خواسته های مردم باشند.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام//
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه