اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد

واکنش عضو شورای شهر به انتقادات دبیرکل کارگزاران: سخنان کرباسچی بی انصافی است

واکنش عضو شورای شهر به انتقادات دبیرکل کارگزاران: سخنان کرباسچی بی انصافی است
عضو شورای شهر تهران گفت: سخنان کرباسچی در خصوص اتفاقات این روزهای شورای شهر تهران بی انصافی است.
[

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با به شبکه اطلاع رسانی راه دانا در واکنش به گلایه های غلامحسین کرباسچی از عملکرد شورای شهر تهران اظهار داشت: این سخنان بی انصافی است و همین میزان که مدیریت شهری به سمت یک نظم و شفاف سازی و مشارکت های مردمی رفته است گام مثبتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از یک ماه درگیر استعفای شهردار تهران بودیم، افزود:  آقای کرباسچی در اظهار نظر کردن آزاد است ولی باید بدانیم که شورای شهر تهران اقدامات مثبتی را انجام داده است.

,

 

,

خلیل آبادی با تاکید به اینکه سخنان کرباسچی در خصوص اتفاقات این روزهای شورای شهر تهران بی انصافی است، تصریح کرد: امروز ما شهرداری را بر روی ریل اصلی خودش قرار داده ایم و رفتارمان هم رفتار اصلاح طلبانه است.

,

 

,

عضو شورای شهر تهران در ادامه بیان داشت: شهرداری که ما تحویل گرفته ایم بدهی داشته و امروز تمام تلاش ما این است که مشکلات شهری را برطرف کنیم.

,

 

,

این عضو اصلاح طلب شورای شهر در پاسخ به سوالی در مورد فشار سیاسی کارگزارانی ها برای رسیدن به شهردار مطلوب خود در قبال گزینه حزب اتحاد ملت، عنوان کرد: این موضوع درست نیست و افرادی که امروز در شورای شهر تهران هستند منافع مردمی را بر منافع حزبی شان ترجیح می دهند.

,

 

,

خلیل آبادی با بیان اینکه اختلاف نظر در بیان دیدگاه ها در شورای شهر مساله طبیعی است، گفت: امروز 7 نفر برای ارائه برنامه خود توسط اعضای شورای شهر به منظور نشستن بر کرسی شهرداری تهران انتخاب شده اند و در انتها نیز یک نفر به این مسئولیت دست پیدا خواهد کرد پس تمام جریانات دلسوز اصلاح طلب و اعضای شورای شهر باید تلاش خود را بکنند که این یک نفر با اجماع اعضای شورای شهر انتخاب شود.

,

 

,

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران درباره لیست ۷ نفره‌ای که برای انتخابات شهردار تهران تهیه شده گفته بود: برای انتخاب شهردار جدید تهران کارایی و توان اجرایی در تهیه این لیست ملاک قرار نگرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه این لیست را آقایان در شورا براساس قول و قرارهایشان تنظیم کرده اند، گفت: این یارکشی‌ها به زندگی مردم و جامعه آسیب خواهد زد چرا که فردی باید به عنوان شهردار انتخاب شود که ظرفیت و پتانسیل اداره شهر را داشته باشد. در واقع لیست به طور کامل با لابی آقایان تهیه شده و ملاک انتخاب شهردار کارایی نبوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه