اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

پرداخت تسهیلات فراگیر و روستایی در راستای ایجاد اشتغال عملیاتی شود

پرداخت تسهیلات فراگیر و روستایی در راستای ایجاد اشتغال عملیاتی شود
شاخص : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تسهیلات فراگیر و روستایی در راستای ایجاد اشتغال یکی از کارهای مهمی است که باید با کمک بانک ها به سرعت عملیاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان قزوین با بیان اینکه امسال برای ایجاد ۲۰هزار شغل در استان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: تسهیلات فراگیر و روستایی در راستای ایجاد اشتغال یکی از کارهای مهمی است که باید با کمک بانک ها به سرعت عملیاتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به ۲۸۷طرح بخش فراگیر گفت: تا کنون از این تعداد یک طرح ارائه شده و این نشان می دهد که در این زمینه کوتاهی شده است.

,

این مسوول از مدیران بانک ها خواست در پرداخت تسهیلات به گروه ها همراهی لازم را داشته باشند.

,

حبیبی با تاکید بر اینکه برای حفظ اشتغال موجود باید طرح های نیمه تمام تکمیل و واحدهای فرسوده نوسازی شود، افزود: به طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته باشد و زمینه اشتغال را فراهم کنند بدون محدودیت تسهیلات پرداخت می شود.

,

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان، ۹دهم درصد کمتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: بیش از ۱۲هزار بیمه شده جدید در سامانه ثبت شده است که این نشان می دهد با تلاش مدیران و بخش خصوصی زمینه اشتغال به خوبی مهیا شده است.

,

این مسوول یادآور شد: افزایش ۳۷درصدی صادرات، سرمایه گذاری ۳۰کشور خارجی، پرداخت ۶ هزار و ۷۰۰میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید، ایجاد اشتغال برای ۱۸هزار نفر و کاهش نرخ بیکاری از موفقیت های استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه