اخبار داغ

سکوی قهرمانی جام باشگاه های آسیا، زیر پای تکواندوی ایران

سکوی قهرمانی جام باشگاه های آسیا، زیر پای تکواندوی ایران
هشتمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی در استان البرز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک؛ پس از برگزاری رقابت های بین المللی تکواند جام فجر که به میزبانی کرج برگزار شد و زنان ایران سکوی قهرمانی را از آن خود کردند هشتمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در استان البرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک؛ پس از برگزاری رقابت های بین المللی تکواند جام فجر که به میزبانی کرج برگزار شد و زنان ایران سکوی قهرمانی را از آن خود کردند هشتمین دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در استان البرز برگزار شد. , تیتریک, تیتریک,

پاکستان یک و دو، صنایع میلان فنی افغانستان، البصره هند، عراق به عنوان تیم های خارجی و شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت به عنوان تیم های داخلی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

, پاکستان یک و دو، صنایع میلان فنی افغانستان، البصره هند، عراق به عنوان تیم های خارجی و شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت به عنوان تیم های داخلی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند. ,
سکوی قهرمانی جام باشگاه های آسیا، زیر پای تکواندوی ایران/ این رقابت ها با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی برگزار شد
, سکوی قهرمانی جام باشگاه های آسیا، زیر پای تکواندوی ایران/ این رقابت ها با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی برگزار شد,

مسابقه روز اول در میان اوزان فرد شامل 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم و روز دوم میان اوزان زوج شامل 58-، 68-، 80- و 87+ و در مجموع 8 وزن برگزار شد که در این دوره از رقابت ها دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 65 امتیاز قهرمان شد.

, مسابقه روز اول در میان اوزان فرد شامل 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم و روز دوم میان اوزان زوج شامل 58-، 68-، 80- و 87+ و در مجموع 8 وزن برگزار شد که در این دوره از رقابت ها دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 65 امتیاز قهرمان شد.,

همچنین تیم مقاومت با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 50 امتیاز بر سکوی دوم و شهرداری ورامین نیز با کسب یک طلا، 3 نقره، 2 برنز و 42 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

,

شایان ذکر است استان البرز با 37 هزار و 854 تکواندوکار طی روزهای اخیر میزبان بیست و نهمین دوره مسابقات تکواند بین المللی جام فجر بود که زنان ایران توانستند مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

,

 

,

 

,




انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه