اخبار داغ

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی هرمزگان؛

نابودی شش ماه تلاش آمریکایی ها، توسط امداد غیبی در طبس

نابودی شش ماه تلاش آمریکایی ها، توسط امداد غیبی در طبس
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: مراکز مطالعاتی آمریکایی ها آنها اذعان می کنند جمهوری اسلامی یکی از چند قطب قدرت در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود که این تحلیل از شکست های متعدد آمریکایی ها در مقابله با ایران از جمله واقعه طبس حاصل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عارف رئوفی، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه از قرن هفتم تا نهم هجری مملکت های اسلامی در اوج بوده و بعد از آن افول کردند، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ تئوری ولایت فقیه را از کتب شیعه اثبات و به وادی عمل و اجرا در آورد تا اسلام بتواند زمینه سعادت دنیوی و اخروی برای بشر داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انقلاب اسلامی زلزله ای برای نابودی سلطه گران در جهان ایجاد کرد
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی هرمزگان تصریح کرد: نتیجه این تفکر امام خمینی (رحمة الله) پیروزی انقلاب اسلامی بود که سفیر وقت رژیم صهیونیستی زمانیکه از ایران فرار میکرد، گفت: انقلاب اسلامی یک زلزله را در جهان ایجاد می‌کند که پس لرزه های آن در سالهای آینده جهان را فرا خواهد گرفت.
رئوفی افزود: تمام دنیا و آمریکایی ها می دانند که انقلاب اسلامی محدود به مرزها نیست و یک انقلاب جهانی می شود.

, انقلاب اسلامی زلزله ای برای نابودی سلطه گران در جهان ایجاد کرد,
,
,

وی افزود: بعد پیروزی انقلاب اسلامی و انقلاب دوم که تسخیر لانه جاسوسی امریکا بود، فتنه های مختلفی توسط آمریکا و سایر کشورهای غربی صورت گرفت که همگی محکوم به شکست شد و آمریکا برای مقابله با ایران مجبور شد دست به روش دیگر که همان برنامه ریزی برای حضور فیزیکی و حمله به ایران بود، بزند.

,

امداد غیبی باعث شکست آمریکایی ها در طبس شد
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی هرمزگان عنوان کرد: ارتش آمریکا نیروهای خود را شش ماه در صحرا و بیابان ها آموزش های خاص نظامی داد  و برای این عملیات برنامه ریزی دقیق  و گروهی از منافقان داخلی نیز آن را همراهی کردند.
رئوفی ادامه داد: با وجود برنامه ریزی های حجیم برای حمله طبس؛ اما امداد غیبی مانع از موفقیت آن ها شد و طبق آیه مشهور «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین» مکرهای آمریکایی ها با قدرت الهی خنثی شد.
وی بیان کرد: این رخداد بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی، به معنی شکست آمریکایی ها در فشارهای سیاسی و تحریم ها و فتنه های دیگر بود که استقلال ایران را به تمام دنیا نشان داد و همه کشور ها به این نتیجه رسیدند که با استقلال می توان زندگی با عزتی را تجربه کرد.

,
,
,
,

ایران به قطب قدرت جهان تبدیل می شود
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد:  آمریکایی ها و مراکز مطالعاتی آنها اذعان می کنند جمهوری اسلامی یکی از چند قطب قدرت در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود که این تحلیل از شکست های متعدد آمریکایی ها در مقابله با ایران از جمله واقعه طبس حاصل شده است.
رئوفی خاطرنشان کرد: در حادثه طبس مجموعه کشورهای غربی که منافعشان در خلیج فارس به خطر افتاده بود به همراهی آمریکا پرداختند.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه