اخبار داغ

فرماندار پلدشت:

مسئولان متولی به وضعیت جاده هاو خیابان های پلدشت رسیدگی و گزارش آن را اعلام کنند

مسئولان متولی به وضعیت جاده هاو خیابان های پلدشت رسیدگی و گزارش آن را اعلام کنند
فرماندار پلدشت گفت: غلب نقاط جاده نشست کرده و علت اصلی این موضوع تردد کامیون ها با بار بیش از حد مجاز است مسئولان مربوطه باید به این موضوع نظارت جدی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، اکبر عبدالله نژاد بعد ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به وضعیت جاده فعلی پلدشت – مرگنلر بخصوص حد فاصل پلدشت تا روستای اروج محمد که بسیار نامطلوب وغیر ایمن است، گفت: اغلب نقاط جاده نشست کرده و علت اصلی این موضوع تردد کامیون ها با بار بیش از حد مجاز است مسئولان مربوطه باید به این موضوع نظارت جدی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تصریح کرد: بارندگی های اخیر سبب ایجاد چاله های عمیق در سطح جاده ها و معابر عمومی داخل شهر شده است و باید ادارات متولی در اسرع وقت نسبت به ترمیم و اصلاح این نقاط اقدام نمایند.

,

فرماندار پلدشت، در ادامه به سفر اخیر مدیرکل راه و شهرسازی استان به این شهرستان اشاره کرد، و افزود:  برخی از موارد مهم همچون آسفالت ۲ کیلومتر اول تعریض شده محور پلدشت – مرگنلر، آسفالت راه روستایی کولوس در این  سفر مطرح شد و لازم است اداره راه و شهرسازی شهرستان این موارد را پیگیری و نتیجه را اعلام نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه