اخبار داغ

در نشست خبری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی بیرجند مطرح شد

باید در خراسان جنوبی بیمارستان خصوصی راه اندازی شود/ خراسان جنوبی جاذبه ای برای جذب و نگه‌داری پزشک فوق متخصص ندارد

باید در خراسان جنوبی بیمارستان خصوصی راه اندازی شود/ خراسان جنوبی جاذبه ای برای جذب و نگه‌داری پزشک فوق متخصص ندارد
رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی خراسان جنوبی گفت: لازم است در خراسان جنوبی بیمارستان خصوصی با فیزیک بسیار خوب و امکانات کامل راه اندازی شود و از بهترین متخصصان و فوق تخصص های کشور در این بیمارستان پزشک داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،کاظم قائمی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی خراسان جنوبی و رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی بیرجند پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی بیرجند با اصحاب رسانه اظهار کرد:هدف از برگزاری این نشست آشنایی مردم و اصحاب رسانه با وظیفه نظام پزشکی و چگونگی ساختار نظام پزشکی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،کاظم قائمی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی خراسان جنوبی و رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی بیرجند پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی بیرجند با اصحاب رسانه اظهار کرد:هدف از برگزاری این نشست آشنایی مردم و اصحاب رسانه با وظیفه نظام پزشکی و چگونگی ساختار نظام پزشکی است.,

 

,

وی افزود:انتظار ما از مردم خراسان جنوبی این است که سازمان نظام پزشکی را از خود بدانند و اگر در زمینه پزشکی شکایتی دارند به نظام پزشکی استان مراجعه کنند.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: نظام پزشکی در صورت وجود قصور پزشکی وظیفه دارد شکایت های رسیده از سوی بیماران را بررسی کرده و برای رفع مشکل بیماران تلاش کند.

,

 

,

قائمی با شاره به نقش و مسئولیت اصحاب رسانه عنوان کرد: اصحاب رسانه بازوان توانمندی برای اطلاع رسانی از سوی مسئولان به مردم و منعکس کردن مشکلات مردم هستند.

,

 

,

وی با اشاره به عمل نادری که روز گذشته به صورت تیمی در محل بیمارستان رازی بیرجند انجام شد،گفت:این عمل یکی از نادر ترین عمل های تومور عصبی بود که از پای بیماری 37 ساله با همکاری سه پزشک متخصص بعد از مشورت انجام شد و دلیلی اصلی اینکه این عمل با موفقیت و رضایت بخشی حال بیمار همراه بوده تیمی انجام شدن عمل بود و لازم است در خراسان جنوبی برخی عمل ها به صورت تیمی انجام شود.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد:یکی از مهمترین برنامه هایی که من در دستور کار دارم و اگر تا سه سال دیگر در این مسئولیت(ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) باشم راه اندازی بیمارستان خصوصی که در شان مردم بیرجند و خراسان جنوبی باشد در مرکز استان است.

,

 

,

وی ادامه داد: لازم است در خراسان جنوبی بیمارستان خصوصی با فیزیک بسیار خوب و امکانات کامل راه اندازی شود و از بهترین متخصصان و فوق تخصص های کشور در این بیمارستان پزشک داشته باشیم.

,

 

,

قائمی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی جاذبه ای برای آمدن و ماندن پزشک‌های متخصص و فوق تخصص از سایر استانها را ندارد،تصریح کرد: لازم است مسئولان استان و استاندار برای حضور و ماندن پزشکان در خراسان جنوبی جاذبه ایجاد کنند و کاری کنند که بهترین پزشکان برای درمان مردم خراسان جنوبی به این استان بیایند.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد:خراسان جنوبی با توجه به نزدیک بودن با کشور افغانستان می‌تواند در زمینه توریسم درمانی بسیار فعال و موفق باشد.

,

 

,

شایسته عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد:از مهر ماه سال قبل تا 31 فروردین سال جاری 40 پرونده به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شده است.

,

 

,

وی افزود: بیشترین میزان شکایات به ترتیب مربوط به متخصص زنان و زایمان،جراحان عمومی،کادر درمان،روان پزشکان،مامایی و... است.

,

 

,

عضو هیئت مدیره سازمالن نظام پزشکی بیرجند بیان کرد:از مجموع پرونده های رسیده 40 درصد حکم برائت گرفته است،6 درصد پرونده ها منجر به اخذ رضایت شده و 2 درصد پرونده ها برگشت داده9 شده است.

,

 

,

شایسته عنوان کرد: در همه جای دنیا میزان شکایات از پزشک زنان و زایمان بیشتر است و مختص خراسان جنوبی نبوده و به معنای عدم تخصص و مهارت پزشک زنان نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه