اخبار داغ

نماینده آیسسکو در افتتاح رسمی تبریز 2018؛

تبریز فرهنگ اصیل و ارزش‌های اسلامی خود را در طول قرن‌ها حفظ کرده است/ تولیدات صنعتی گسترده، پتانسیلی برا توسعه اقتصاد گردشگری استان

تبریز فرهنگ اصیل و ارزش‌های اسلامی خود را در طول قرن‌ها حفظ کرده است/ تولیدات صنعتی گسترده، پتانسیلی برا توسعه اقتصاد گردشگری استان
صدری گفت: مردم تبریز فرهنگ اصیل و مشخصه‌های فرهنگی، ارزش‌های اسلامی و میراث فرهنگی خود را در طول قرن‌های گذشته به خوبی حفظ کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عباس صدری در آیین افتتاحیه رسمی تبریز 2018 در سالن مرکز همایش‌های بین المللی تبریز، اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، آیسسکو جایزه ویژه‌ای را به نهاد، موسسه یا سازمانی که بهترین معرفی از دستاوردهای گردشگری برای این رویداد ارائه دهد اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

وی ادامه داد: مدیریت بخش فرهنگی آیسسکو نیز آمادگی خود را برای حمایت از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری آذربایجان شرقی برای معرفی تبریز 2018 به کشورهای اسلامی اعلام می‌کند.

,

نماینده سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی (آیسسکوISESCO) در خصوص انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی گفت: مردم تبریز فرهنگ اصیل و مشخصه‌های فرهنگی، ارزش‌های اسلامی و میراث فرهنگی خود را در طول قرن‌های گذشته به خوبی حفظ کرده‌اند.

,

وی افزود: تبریز به عنوان کانون گردشگری فرهنگی با ساختار مدرن و استانداردهای بالای سطح زندگی و برخوردار از تمدن شهری و مهمان نوازی است.

,

صدر تاکید کرد: منابع سرشار و تولیدات صنعتی گسترده، پتانسیل‌های قابل توجهی برای توسعه اقتصاد گردشگری در این شهر فراهم آورده به ویژه محصولات و تولیدات دست ساز با علامت تجاری شناخته شده در سطوح بین المللی از ویژگی‌های آذربایجان‌شرقی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه