اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

موثرترین زبان‌ها برای هدایت جامعه زبان هنر است/ اگر در فرهنگ کوتاهی کنیم دشمن جوانان ما را شکار می‌کند

موثرترین زبان‌ها برای هدایت جامعه زبان هنر است/ اگر در فرهنگ کوتاهی کنیم دشمن جوانان ما را شکار می‌کند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه موثرترین زبان‌ها برای هدایت جامعه زبان هنر است، گفت: باید جامعه را با زبان های مختلف علمی، فقهی و هنری به حق، عدالت، ارزش‌ها و فضایل هدایت کنیم و با ارشاد به فرهنگ اسلامی مردم را از حیرت و سرگردانی نجات دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان خراسان جنوبی، اظهار کرد: مسئله فرهنگ خلاصه هستی هر جامعه با هر نوعی فرهنگی است و انسان مانند شاخه گلی است که خداوند او را در طبیعت قرار داده و از انواع و اقسام ارزش‌ها، عواطف، اوصاف و احساسات برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: ماهیت انسان ها و جوامع از روی فرهنگشان شناخته می‌شود و فرهنگ ما اسلام است و شاخص آن اهل بیت علیه السلام هستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در تقابل‌های بین المللی فرهنگ بیگانگان کشتار و ویرانی کشورها است، گفت: در مقابل فرهنگ بیگانه که بوی ظلم و دزدی و خون می‌دهد فرهنگ اهل بیت علیه السلام و انبیای الهی قرار دارد که عطر آن دنیا را گلستان می‌کند.
,
 
,
آیت الله عبادی خطاب به کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گفت: کار شما ارشاد به فرهنگ اسلامی، محبت، ایثار، صداقت و خداپرستی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمن در جهت گمراه کردن مردم تلاش می کند و در فضای مجازی با انواع تهمت، جوسازی و شیطنت جامعه را به سمت گمراهی می مشاند، افزود: کار فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقابل کار دشمن قرار دارد و لذا مسئولیت بسیار سنگین است چرا که تمام هویت انسان در فرهنگ است و اگر کوتاهی کنیم دشمن جوانان ما را شکار می‌کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه موثرترین زبان‌ها برای هدایت جامعه زبان هنر است، گفت: باید جامعه را با زبان های مختلف علمی، فقهی و هنری به حق، عدالت، ارزش‌ها و فضایل هدایت کنیم و با ارشاد به فرهنگ اسلامی مردم را از حیرت و سرگردانی نجات دهیم.
,
 
,
آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: با زبان هنر می توان در کوتاه ترین زمان تاثیرگذاری کرد، سرنوشت انسان را تغییر داد و اگر زبان هنر بخواهد در جهت فرهنگ اسلامی باشد نقش بسزایی می تواند در هدایت انسان داشته باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز دشمن می‌گوید برای نابودی ما تمام گزینه‌ها را روی میز دارد، افزود: بنابراین ما در یک جبهه همه جانبه قرار داریم که در آن تهدید فرهنگی، اقتصادی، توسعه مفاسد اجتماعی وجود دارد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن تعارف ندارد و تهاجم آنان ممکن است نظامی و یا فرهنگی باشد اما خطر آن هیچ فرقی ندارد، گفت: باید افسران و سربازان فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحنه تهاجم فرهنگی همانند برادران خود در جبهه نظامی کم نیاورند و در مقابل دشمن سنگ تمام بگذارند.
,
 
,
آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه در جنگ نظامی پیروزی دشمن مقدمه‌ای برای تسلط فرهنگی در جامعه است، تصریح کرد: اگر در جنگ فرهنگی دشمن پیروز شد نمی‌توان او را بیرون کرد زیرا ماهیت فرد تغییر کرده و قابل بازپس‌گیری نیست.
,
 
,
وی ادامه داد: جبهه فرهنگی عیناً تعیین غلبه و شکست است و امروز حق به تمام معنا با جبهه کفر و باطل درگیر است بنابراین هرکسی هرکاری از دستش برمی‌آید باید عمل کند چرا که هیچ کسی نمی‌تواند شاهد باشد تا دشمن کشور و ناموس و اقتصادش را ویران کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در سطح فکر انسان به جنبه ایمانی برسد دیگر تهدید و تطمیع دشمن در او اثر نمی گذارد.
,
 
,
آیت الله عبادی با بیان اینکه باید کارنامه کثیف استکبار برای مردم دنیا بازگو شود، افزود: زیبایی فرهنگ اهل بیت علیه السلام منحصر به شیعه نیست و همه از مسلمان و غیر مسلمان فضیلت‌ها را می‌پذیرند لذا برگ برنده دست شما است و تنها به برنامه ریزی نیاز است تا در مقابل دروغ و سحر دشمن حقایق را به مردم دنیا ارائه دهید.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه باید جبهه فرهنگی را محکم نگه داشت، افزود: امروز اگر چه اولتیماتوم دشمن پررنگ است اما دشمن همه چیز خود را از دست داده و در بین ملت خود نیز منفور است و تنها ابزار آنان تهدید و تطمیع است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه