اخبار داغ

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد

فرصت یک هفته ای مجلس به معاونان روحانی برای حضور در مجلس/ طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است

فرصت یک هفته ای مجلس به معاونان روحانی برای حضور در مجلس/ طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری اظهارداشت: طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود در مجلس مانده است و نمایندگان پیگیر این موضوع از معاونین رئیس جمهور هستند.
[

علی وقف چی، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری اظهار داشت: طرح سوال از رئیس جمهور به قوت خود در مجلس باقی است و نمایندگان پیگیر این موضوع از معاونین رئیس جمهور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: سوالاتی که در خصوص موسسات مالی و اعتباری مطرح شده باید طی یک هفته Hینده با حضور معاونین رئیس جمهور در مجلس پاسخ داده شوند که این امر تا کنون اتفاق نیفتاده و هنوز معاونین رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا نکرده اند.

,

 

,

نماینده مردم زنجان در مجلس بیان داشت: از معاونین رئیس جمهور برای پاسخگویی در این باره دعوت شده است تا در مجلس حضور پیدا کنند و مدت یک هفته وقت دارند تا در مجلس حاضر شوند ولی تا به امروز هیچ کدام از آنها در مجلس برای پاسخگویی حاضر نشده اند.

,

 

,

وقف چی گفت: نمایندگان مجلس منتظر هستند تا رئیس جمهور معاونین خود را برای پاسخگویی به مجلس ارسال کند ولی هنوز این امر صورت نگرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه