اخبار داغ

با صدور بخشنامه ای ابلاغ شد

اعلام زمان و نحوه ارائه نمره آزمون زبان خارجی برای دانشجویان دوره های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام زمان و نحوه ارائه نمره آزمون زبان خارجی برای دانشجویان دوره های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی
بخشنامه «زمان و نحوه ارائه نمره آزمون زبان خارجی برای دانشجویان دوره های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی» ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، براساس این بخشنامه که از سوی دکتر علیرضا رهایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه ابلاغ شد و با توجه به اهمیت استفاده از منابع بین المللی در آموزش و پژوهش دوره دکتری، مقرر شد برنامه ریزی لازم برای ارزیابی به موقع نمرات زبان خارجی دانشجویان از شروع دوره آموزشی دانشجو صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بندی از این بخشنامه آمده است که برای سال های 1397 و 1398 دانشجویان دوره دکتری می توانند در صورت حصول سایر شرایط به طور استثنائی و قبل از کسب حد نصب نمره زبان، در آزمون جامع شرکت کنند.

,

همچنین در صورت قبولی در آزمون جامع، نتیجه این آزمون تا حداکثر شش ماه بعد، به شرط قبولی در آزمون زبان و کسب حد نصاب لازم اعلام خواهد شد. در غیر این صورت، قبولی در آزمون جامع نیز ابطال می شود.

,

در این بخشنامه آمده است: دانشجویان می توانند در آزمون های ماهیانه زبان مرکز سنجش و پذیرش و یا سایر آزمون های زبان مورد قبول دانشگاه مطابق مصوبه جلسه 246 مورخ 96/10/12 شرکت و نمره قبولی کسب کنند و یا با شرکت در دوره آموزشی زبان مرکز سنجش و پذیرش (در سه بخش شش هفته ای) و به شرط کسب حد نصاب سه آزمون مربوطه، برنامه آموزشی خود را دنبال کنند.

,

در این بخشنامه تأکید شده است که دفاع از پیشنهاد رساله دکتری منوط به طی کلیه مراحل فوق است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه