اخبار داغ

همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در پاکدشت برگزار شد

همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در پاکدشت برگزار شد
نماینده مردم پاکدشت درباره تعریف فرهنگ گفت: قلم و خون دو عنصر مهم فرهنگ می‌باشند که هرگاه باهم یکی شوند فضیلت و تقوی الهی را بیشتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارم خبر همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در کانون شهدای دانش‌آموزی با حضور هنرمندان، فرهنگیان، اعضای کانون‌های مساجد و اصحاب رسانه همچنین مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دیگر مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

در این برنامه هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت با اشاره به ویژگی‌ها و پتانسیل‌های شهرستان گفت: شهرها و بخش‌های پاکدشت هرکدام یک ایران کوچک هستند ، کثرت و تنوع فرهنگی بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که کمبود زیرساخت‌های فرهنگی باید موردتوجه قرار گیرد.

,

در ادامه برنامه محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس بیان داشت: قلم و خون دو عنصر مهم در فرهنگ می‌باشند که هرگاه باهم یکی شوند فضیلت و تقوی الهی بیشتر می‌شود، مصداق این پیوند سال ۶۱ هجری روز عاشورا در قتلگاه توسط امام حسین (علیه‌السلام) می‌باشد.

,

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه عنوان کرد: برترین هنرمندان شهدا هستند که با خون خود تابلوی به وسعت تاریخ با موضوع استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ترسیم نمودند؛ آمریکا و اسرائیل از هنر شهیدان بسیار می‌ترسند و ما باید پاسدار این هنر باشیم.

,

این مقام مسئول در پایان صحبت‌های خود از هنرمندان خواست ویژگی‌ها و پتانسیل‌های شهرستان پاکدشت را در قالب هنر به منصه ظهور گذاشته تا نام پاکدشت به‌خوبی ها در کشور منعکس شود.

,

همچنین در پایان این همایش مریدی مدیرکل استان تهران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون هیچ‌گونه صحبت از هنرمندان و اصحاب رسانه خواست تا مشکلات خود را بیان کنند؛ با سعه‌صدر، تمام صحبت‌های حضار در جلسه را شنیده و به یکایک آن‌ها پاسخ داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه