اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون:

کلاهبردار ۱۰ میلیارد ریالی پیش فروش خودرو در تیران و کرون دستگیر شد

کلاهبردار ۱۰ میلیارد ریالی پیش فروش خودرو در تیران و کرون دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: فردی با راه اندازی بنگاه معاملاتی خودرو مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را از طریق کلاهبرداری از شهروندان تیران و کرون گرفته و متواری شده بود، با انجام عملیات های تخصصی ماموران نیروی انتظامی در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی صادقی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به شکایت های مردمی متعدد از یک کلاهبردار در تیران و کرون، اظهار کرد: فردی با راه اندازی بنگاه معاملاتی خودرو مبلغ  10 میلیارد ریال را از طریق کلاهبرداری از شهروندان تیران و کرون گرفته و متواری شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: این کلاهبردار مبالغ جمع آوری شده را تحت عنوان ودیعه خرید خودرو و با جلب اعتماد مردم دریافت کرده بود.

,

وی با بیان اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت، تصریح کرد: متهم سه ماه متواری بوده و با انجام عملیات های تخصصی ماموران نیروی انتظامی در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.

,

سرهنگ صادقی یادآور شد: این کلاهبردار پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با توصیه به هوشیاری شهروندان در خرید و فروش های خود، خاطرنشان کرد: خرید اجناس گران قیمت از جمله خودرو باید از طریق نمایندگی های مجاز صورت گیرد تا از سوء استفاده کلاهبرداران از اعتماد مردم جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه