اخبار داغ

قول نماینده مجلس به بازیکنان پارس جنوبی

قول نماینده مجلس به بازیکنان پارس جنوبی
نماینده مردم شهر جم در مجلس شورای اسلامی امروز در تمرین تیم پارس جنوبی حاضر شد و به بازیکنان وعده حل مشکلات مالی را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پارس جنوبی که با هدایت مهدی تارتار و مدیریت خوب بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه شرایط مناسبی در اولین حضورش در لیگ برتر به دست آورد اکنون درگیر مشکلات مالی فراوانی است. این در حالی است که مدیرعامل باشگاه همواره برای حل مشکلات باشگاه تلاش کرده اما بودجه لازم به این تیم که در شهر جم و منطقه عسلویه است اختصاص داده نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از سویی دیگر اتمام قرارداد بازیکنان پارس جنوبی باعث شده که وضعیت این تیم برای فصل آینده نیز مبهم باشد با این حال خانم الماسی از نمایندگان مردم شهر جم در مجلس شورای اسلامی امروز در تمرین تیم حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و به آنها وعده حل مشکلات مالی را در آینده‌ای نزدیک داد.

,

الماسی اعلام کرد: در حال حاضر تمامی تیم‌های ورزشی در کشور با محدودیت مالی مواجه هستند. پارس جنوبی هم همین وضعیت را دارد. با ورود مسئولان استانی تا حدی مشکلات مالی حل شده است و بازیکنان پارس جنوبی حدود ۵۰ درصد مبلغ قراردادشان پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه