اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان خبر داد:

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در قوچان

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در قوچان
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و بیش از هشت کیلوگرم مواد مخدر از این باند کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، سرهنگ رضا قدمگاهی صبح امروز ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات خبر اظهار داشت: طی روزهای اخیر خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط  دو برادر به همراه مادرشان به این فرماندهی ارسال شد که بصورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه این باند در مناطق حاشیه شهر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد، افزود: پس از بررسی های گسترده و تحقیقات میدانی تیم ویژه رسیدگی کننده به این پرونده و اطمینان از فعالیت های مجرمانه این افراد، هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی انجام و پس از صدور دستور، ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند و تمام اعضای این باند را دستگر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی قوچان با بیان اینکه در این عملیات دو برادر 35 و 40 ساله به همراه مادر 60 ساله شان دستگیر شدندف خاطر نشان کردک پس از دستگیری اعضای این باند و بازرسی سکونتگاه این باند بیش از هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

,
,

سرهنگ قدمگاهی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند: همچنین در هفته جاری و طی یک عملیات دیگر بیش از 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از دو قاچاقچی که در حال عبور از این شهرستان بودند، کشف و ضبط شد.

, :,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه