اخبار داغ

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید مطهری؛

همایش بزرگ حکمت مطهر در قوچان برگزار می شود

همایش بزرگ حکمت مطهر در قوچان برگزار می شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، همایش بزرگ حکمت مطهر در این شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام محمد کشتگر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیش از 10 عنوان برنامه در این شهرستان برگزار می شود که برگزاری همایش بزرگ حکمت مطهر از مهمترین برنامه های پیش بینی شده با هدف تبیین افکار و اندیشه های شهید مطهری و پاسداشت مقام معلم در این شهرستان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه این برنامه در روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری در مسجد مهدیه این شهرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری برنامه هایی همچون دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی در سطح پایگاه ها و حوزه ها و... از جمله برنامه های دیگر پیش بینی شده برای پاسداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در این شهرستان می باشد.

,

وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت سالگرد شهید مطهری و پاسداشت مقام معلم بصورت گسترده در جامعه، افزود: آثار و اندیشه های شهید مطهری راه گشای بسیاری از مشکلات فعلی جامعه می باشد و می تواند در حل بسیاری از این چالش ها به ویژه در نسل جوان کمک نماید.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی و ضروری جامعه امروز به ویژه نسل جوان، آشنایی با ریشه های معارف الهی است و در این میان بهره گیری از آثار متنوع شهید مطهری در زمینه های معارف قران، فلسفه، جهان بینی و... می تواند بسیار کاربردی و موثر باشد.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد کشتگر با اشاره به تقارن نیمه شعبان و شالروز شهادت شهید مطهری نیز گفت: با توجه به این تفارن می بایست رویکرد فعالیت های فرهنگی در این ایام با محوریت مهدویت باشد و در این زمینه نیز شهید مطهری آثار بسیار ارزشمندی به یادگار گذاشته اند که می تواند مورد بهره گیری مشتاقان قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه