اخبار داغ

وزیر کار:

هفته کارگر هفته صاحبان اصلی انقلاب است

هفته کارگر هفته صاحبان اصلی انقلاب است
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره قدرت خرید کارگر گفت: زندگی کارگری در شهرهای بزرگ سخت است، عهد بسته‌ایم نسبت مزد به تورم افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ارم خبر ؛ ربیعی با معرفی پاکدشت به‌عنوان شهر گل، کشاورزی و صنعت بیان داشت: هرجایی که زحمتکش‌ترین اقشار جامعه حضور دارند در آنجا دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و ارزش‌های امام با تقدیم شهدا بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هفته کارگر را هفته صاحبان اصلی انقلاب معرفی و اظهار داشت: کارگران در روزهای وحشت ترور در کنار انقلاب بودند و در جنگ تحمیلی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند، امام راحل بزرگ‌ترین تجلیل از کارگران را داشتند و دراین‌باره فرمودند:" یک موی کوخ‌نشینان را با دنیای کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم".

,

ربیعی در همین راستا تصریح کرد: اگر ما از جامعه غفلت کنیم افرادی پیدا می‌شوند که بدون قرار دادن آجر روی آجر( بدون داشتن تولید ملی) بخواهند روی شانه‌های مردم پا گذاشته و از این فرصت‌های نابرابر سوءاستفاده کرده و فاصله خود را بیشتر کنند.

,

این مقام مسئول جامعه‌ای را ارزشمند دانست که تولید در آن ارزش باشد و دراین‌باره گفت: جامعه‌ای ارزشمند است که نیروی کارگر روح آن باشد، همان‌طور که کار جوهر انسان است جوهر جامعه نیز هست؛ اگر کار در جامعه ارزش باشد  تولید ارزش است، در غیر این صورت رانت در جامعه ارزشمند می‌شود و  منش رانتی در آن جاری خواهد بود.

,

دکتر ربیعی درباره  برنامه‌های دیگر هفته کار گفت: ما قصد داریم صدای جامعه کارگری در کل کشور شنیده شود، به‌رغم سکوت جامعه کارگری فریادهای بلندی دارد که همه آن برای بهبود وضع جامعه است.

,

وی از نام‌گذاری سال‌های متعدد برای حمایت از کار و تولید توسط مقام معظم رهبری سپاسگزاری کرده و عنوان داشت: حمایت از کالای ایرانی حمایت از کار و کارگر ایرانی است و با تولید خوب، کالای ایرانی قابل‌عرضه و رقابت خواهد بود.

,

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابراز تأسف از پایین آمدن قدرت خرید کارگر در سال‌های اخیر گفت: زندگی کارگری در شهرهای بزرگ سخت است، عهد بسته‌ایم نسبت مزد به تورم افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه