اخبار داغ

لاریجانی در پاسخ به تهدیدهای ترامپ:

مانورهای دیپلماتیک تاثیری بر اراده مردم ایران ندارد/به موقع پاسخ رفتارهای‌تان را می‌دهیم

مانورهای دیپلماتیک تاثیری بر اراده مردم ایران ندارد/به موقع پاسخ رفتارهای‌تان را می‌دهیم
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: چند روز پیش رئیس‌جمهور خودشیفته و عقب‌افتاده آمریکا، ایران را تهدید کرد. اما بداند که با این الفاظ و ژست‌های فضاحت‌آور نمی‌تواند بر روی ملت ایران تاثیر بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی در اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام(ره) گفت: یکی دو روز پیش رئیس‌جمهور خودشیفته و عقب‌افتاده آمریکا ایران را تهدید کرد. آیا تصور می‌کنید با این تهدید روش ملت ایران تغییر می‌کند؟ چرا نمی‌فهمید فکر می‌کنید با این حرف‌های تند ایرانی‌ها را عصبانی می‌کنید؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ایرانی‌ها شما را می‌شناسند. ملت ایران ملتی باتجربه و صبور است اما باید از غضب صبر آن‌ها بترسید. این تحلیل که فکر می‌کنید با الفاظ و ژست‌های فضاحت‌آور می‌توانید بر روی ملت ایران تاثیر بگذارد، غلط است چون ملت ایران به قرآن تکیه کرده است.

,

وی تاکید کرد: مانورهای دیپلماتیک شما تاثیری روی اراده ملت ما چه در موضوع هسته‌ای و چه در سایر امور ندارد. ما راهی که امام (ره) برای‌مان طراحی کرده را ادامه می‌دهیم و سنت امام مبنی بر دفاع از مظلوم افتخار می‌کنیم.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که در قانون اساسی ما آمده که باید از هر مظلومی در دنیا حمایت شود. این‌که امروز از مردم فلسطین و یمن حمایت می‌کنیم دلیلش آن است که آن‌ها گرفتار یک مشت درنده شده‌اند.

,

وی خطاب به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها گفت: بدانید که رفتارتان را رصد می‌کنیم و به موقع جواب می‌دهیم. این رفتارها و کارهای شما تاثیری در مسیر و اراده ما ندارد. ما همان راه روشنی که امام (ره) در انقلاب پایه‌گذاری کرده است را ادامه می‌دهیم. ملت بزرگ ما به قرآن تمسک کرده و در مقابل رفتارهای گستاخانه شما با استقامت و پایداری می‌ایستد.

,

وی خاطرنشان کرد: کشورهای دمدمی‌مزاج که هر روز بر روی یک سکه هستند امروز دریوزگی رژیم صهیونیستی را می‌کنند و می‌خواهند رابطه برقرار نمایند که هیچ آینده‌ای پیش روی آن‌ها نیست چون آن‌ها حتی در برابر ابرقدرت‌ها مرتبه‌ای ندارند.

,

لاریجانی افزود: این‌که کسینجر می‌گوید منابع نفتی منطقه از اعراب برای آن‌ها ارزشمندتر است، دردآور است. چه کردید که این تلقی برای آن‌ها به وجود آمد. اعراب، مسلمان و پیرو رسول‌الله هستند اما برخی از رهبران آن‌ها کارهایی کرده‌اند که آن‌ها را به مسلمانان گستاخ نموده‌اند.

,

وی با تاکید بر این‌که «تربیت قرآن تربیت استقامت است»، گفت: مسلمانان به قدرت لایزال الهی تکیه می‌کنند. در شرایط فعلی اهل قرآن می‌تواند شرایط دنیای اسلام را تغییر داده و راه روشنی را تعریف کنند تا دیگران مجبور به تبعیت از آن شوند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه