اخبار داغ

دروازه بان تیم اکسین البرز در گفت و با دانا:

عملکرد ضعیف آکادمی ها،موجب تضعیف سطح گلرها شده است

عملکرد ضعیف آکادمی ها،موجب تضعیف سطح گلرها شده است
رضا فرامرزی با اشاره به ضرورت پرداختن بیش از پیش به آموزش دروازه بانی از پایه، حضور در سطح برتر لیگ ایران، اروپا و نهایتا پوشیدن لباس تیم ملی را بزرگترین آرزوی خود عنوان می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فرامرزی دروازه بان تیم اکسین البرز متولد 31 اردیبهشت ماه سال 1375 است که گرفتن پنالتی امید نورافکن در بازی مقابل استقلال و بردن بازی را بهترین خاطره فوتبالی خود عنوان کرده و گفت: در این بین، خاطره تلخ خط خوردن از لیست تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی هم به این سادگی از ذهن من پاک نمی شود و از تلخ ترین خاطرات ورزشی ام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازکین لیگ یک کشورمان، ضمن تاکید بر دیده شدن هر چه بیشتر نقش دروازه بان ها در مسابقات و برد و باخت تیم ها، از مربیان خود نیز یاد کرده و گفت: با مربی گلرهای خوب و بزرگی از جمله آقایان محسن سیدی، داود فنایی و یک مربی اروپایی به نام آقای آرمن کار کردم که همگی در نوع خودشان بهترین هستند.

,

وی همچنین رشته ورزشی فوتبال را مهیج ترین رشته ورزشی برشمرد و گفت: فوتبال را با همه سختی اش دوست دارم و با جان دل و پشتکاری قوی برای پیشرفت تلاش می کنم.

,

گلر لیگ یکی کشورمان اظهار داشت: فوتبال یکی از سخت ترین و البته یکی از مهیج ترین رشته های ورشی است که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده و همواره یکی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی در بین مردم است.

,

فرامرزی سپس به اولین تجربه فوتبالی خود اشاره کرده و گفت: اولین بار برای تفریح در یک سالن فوتبال ثبت نام کردم و بعد از مدت کوتاهی به صلاحدید مربی های زمان به تیم های پایه دعوت شدم.

,

وی ادامه داد: در ابتدا در پست مهاجم بازی میکردم که حتی در تورنومنت دانش آموزی هم آقای گل شدم، ولی به دلیل علاقه زیاد به پست دروازه بانی، تغییر پست دادم.

,

گلر تیم اکسین البرز همچنین با بیان این که از استیل آذین که همان سال به اردوی تیم ملی دعوت شدم، گفت: سپس در تیم جوانان و امید نیرو زمینی بودم و در فصل 96-95 هم به تیم اکسین البرز با هدایت آقای یحیی گل محمدی پیوستم.

,

فرامرزی بهترین مربی دروازه بانی و الگوی خود را مانوئل نویر برشمرده و گفت: افتخار شاگردی بزرگانی چون آقایان فرکی، ابراهیم زاده، منصوریان و تمرین در کنار سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند رو دارم و همچنین از مربیان اختصاصیم آقایان کشاورز و خان محمدی قدردانی و تشکر می کنم.

,

وی در ادامه تصریح کرد: بنظر من در ایران بدلیل وجود آکادمی های ضعیف گلری، کمی نابسامانی برای پست گلری بوجود آمده، ولی ان شاالله با تدبیر مربیان خوب و تاسیس آکادمی های مجهز این شرایط رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد.

,

فرامرزی در پایان با اشاره به دوران طلایی و ماندگار دروازه بانان ادوار گذشته کشورمان چون ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و... گفت: بعد از آقای عابدزاده دروازبان های خوب و خوش استایلی به دنیای فوتبال معرفی کردیم و از جمله آن ها می توان به مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند اشاره کرد که اینان نیز همچون استوره های قدیمی فوتبال خوش می درخشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه