اخبار داغ

آخر هفته بارانی برای تهران

آخر هفته بارانی برای تهران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی از عصر روز پنجشنبه وارد کشور می‌شود، گفت: پیامد این سامانه بارشی، بارش باران در برخی نقاط کشور خواهد بود؛ تهران نیز در روزهای جمعه و شنبه بارانی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی ساعاات آینده و در اواخر وقت روز چهارشنبه دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس واقع در استان‌های چهارمحال بختیاری، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان ، یزد و خراسان رضوی با افزایش ابر و بارش پراکنده باران مواجه می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همچنین طی ساعت‌های آینده وزش شدید باد در شرق کشور به‌وقوع می‌پیوندد که به همین دلیل بخش‌هایی از استان‌های شرقی با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا مواجه می‌شوند.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از عصر روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: ابتدا این سامانه بارشی بر روی بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب، شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز مرکزی و کرمان اثر می‌گذارد که پیامد آن بارش باران و رگبار در مناطق ذکر شده است.

,

به گفته وظیفه، شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه برای استان‌های خوزستان، چهارمحال بختیاری و بخش‌هایی از لرستان به‌وقوع می‌پیوندد.

,

وی افزود: طی روز جمعه فعالیت این سامانه بارشی در غرب کشور تشدید می‌شود و گستره آن افزون تر خواهد شد؛ شدت بارش در این روز به صورت رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در این روز بارش‌ها به همراه احتمال تگرگ در آذربایجان‌ها، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، زنجان، خوزستان،بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد،چهارمحال بختیاری، فارس و مناطقی از اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

,

وظیفه با بیان اینکه وزش باد شدید روز جمعه در بخشهایی از جنوب غرب کشور رخ می‌دهد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که طی روز جمعه وزش باد شدید و احتمال پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در غرب و جنوب غرب رخ دهد.

,

وی، شهرکرد با دو درجه بالای صفر را سردترین و بندرعباس با 33 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در گرمترین لحظات به 21 درجه بالای صفر رسید که در روزهای جمعه و شنبه احتمال بارش باران در پایتخت نیز وجود دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه