اخبار داغ

رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان:

کم فروشی در جامعه امروز، ابعاد مختلفی پیدا کرده است

کم فروشی در جامعه امروز، ابعاد مختلفی پیدا کرده است
رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان گفت: کم فروشی در دنیای امروز جنبه‌های مختلفی پیدا کرده است و اغلب در کشورهای جهان سومی دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین رضایی رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان در گفت‌وگو با بهارستانه با بیان اینکه کم فروشی یکی از مظاهر تضییع حق الناس می باشد، اظهار داشت: کم فروشی در تمام مشاغل و در تمام زمان‌ها وجود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به اینکه کم فروشی انواع مختلفی دارد، تصریح کرد: کم فروشی مصادیق فراوانی دارد که یکی از مصادیق آن کم کاری است نظیر افرادی که تعهد خدمت در اداره یا سازمانی دارند و بخشی از زمان فعال عمر خود را به سازمان می فروشند بنابراین اگر در این مدت کم کاری کنند، در واقع از وقت فروخته شده کم گذاشته‌اند.

,


حجت الاسلام والمسلمین رضایی در رابطه با موضوع کم کاری، اذعان داشت: پدیده کم کاری اغلب در کشورهای جهان سوم این اتفاق رخ می دهد و یکی از علل عقب ماندگی این کشورها نیز وجود فرهنگ گریز از کار بین اغلب مردم می باشد.

,
,

وی اخذ مبلغ اینترنت و ارائه اینترنت با سرعت پایین‌تر را نمونه دیگری از کم فروشی در جامعه امروزی دانست و تبیین کرد: عدم پاسخگویی مناسب برخی از کارکنان دولت در وقت مقرر و پشت گوش انداختن کارها، عدم عرضه دقیق سوخت در پمپ بنزین‌ها و عدم ارائه خدمات مناسبت نسبت به انعقاد قراردادهای بسته شده با مخاطب خود نظیر بسته های پنجاه هزارتومانی حجاج که کارنکرد همگی از انواع کم فروشی در دنیای امروز به شمار می روند.

,

رئیس ستاد نماز جمعه بخش گلستان درپایان باتوجه به ظهور ابعاد مختلف کم فروشی در جامعه، افزود: می بایست با افرادی که به هر طریقی کم فروشی می کنند، برخورد صورت بگیرد، چراکه این موضوع علاوه‌بر اینکه در دین و فرهنگ ما جایی ندارد، بلکه خلاف قوانین کشور نیز محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه