اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

گره ترافیکی سه راهی آدران به زودی رفع خواهد شد

گره ترافیکی سه راهی آدران به زودی رفع خواهد شد
شهردار شهرگلستان گفت: تمام پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرگلستان به ویژه پروژه زیرگذر سه راهی آدران با پیشرفت جهادی همراه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با تاکید بر پیشرفت جهادی پروژه‌های عمرانی شهرداری در سطح شهرگلستان، بیان داشت: پروژه‌های  شهرداری گلستان با توجه به نیازهای شهری با پیشرفت قابل توجهی همراه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های بسیاری هم اکنون در سطح شهرگلستان در دست اجرا می باشد، تبیین کرد: از جمله این پروژه‌ها می توان به مجموعه ورزشی و استخر قلعه‌میر، پروژه پل زیرگذر سه راهی آدران، زورخانه یا همان سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی در شهرک سبزدشت، احداث پارک در سراسر حاشیه رودخانه شادچای، احداث ایستگاه شماره 5 آتش نشانی، آسفالت، جدول و خشکه چینی گسترده معابر و ... اشاره کرد.

,

علیرضا عرب همچنین در رابطه با روند و نحوه اجرای سریع آسفالت و جدولگذاری معابر شهرگلستان، اظهار داشت: جدولگذاری، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر می بایست در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد تا شهروندان با مشکلات کمتری در عبور و مرور خود در سطح شهر روبرو باشند.

,

وی با اشاره به ایستگاه‌های سلامت سطح شهر، تصریح کرد: نصب ست‌های ورزشی در پارک جانباز شهرک قلعه‌میر درحال انجام می باشد و طرح ایجاد ایستگاه‌های سلامت در پارک‌های سطح شهر به منظور گسترش فرهنگ ورزش همگانی در شهرگلستان همچنان ادامه‌دار می باشد.

,

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اهمیت پروژه زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران، خاطرنشان کرد: روند اجرای این پروژه قابل قبول می باشد و گره ترافیکی سه راهی آدران تا تابستان سال جاری در راستای خدمت به شهروندان شهرگلستان و برداشتن گام جهادی دیگر در زمینه مدیریت شهری ریشه کن خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه