اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

ادامه عملیات امن سازی مناطق شمالی محله «زینبیه» دمشق+ تصاویر

ادامه عملیات امن سازی مناطق شمالی محله «زینبیه» دمشق+ تصاویر
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب شهر دمشق موفق شدند چند منطقه را به‌طور کامل آزاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای ارتش سوریه با کمک گارد ریاست جمهوری و با پشتیبانی هوایی روسیه توانستند در ادامه عملیات خود چند منطقه را به‌طور کامل آزاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: نیروهای سوری در ادامه عملیات خود از محور جنوبی منطقه «حجر الاسود» موفق شدند بعد از چند ساعت درگیری سنگین، مناطق «الجوره و الزین» را به‌طور کامل پاک‌سازی کردند.

,

نیروها در این عملیات سخت و نفس‌گیر موفق شدند شمار زیادی از تروریست‌های داعش را به هلاکت برسانند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را نیز به غنیمت بگیرند.

,

از محور شمال شرقی اردوگاه «الیرموک» خبر می‌رسد، عملیات پاک‌سازی و امن کردن خیابان «دعبول» همچنان ادامه دارد.

,

نیروهای گارد ریاست جمهوری در این محور موفق شدند مسجد امام علی (ع) را به‌طور کامل امن کنند و تروریست‌ها را از منطقه فراری دهند.

,

عملیات نیروهای سوری در محور محله «العسالی» واقع در شمال غرب اردوگاه الیرموک همچنان ادامه دارد و نیروها در حال امن کردن بیشتر محله «القدم» هستند.

,

خبرنگار میدانی سایت المراسلون اعلام کرد: تروریست‌های داعش در چند روز گذشته به‌منظور توقف عملیات ارتش در منطقه، ده‌ها خمپاره را به مناطق مسکونی جنوب شهر دمشق شلیک کردند که درنتیجه آن ده‌ها تن از ساکنان مناطق، شهید و زخمی شده‌اند.

,

بخش‌های کوچکی از مناطق جنوبی شهر دمشق شامل محله‌ها «الیرموک، حجرالاسود، العسالی، السلیخه و …» تحت اشغال گروه‌های تروریستی «جبهه النٌصره، داعش و …» است که تهدید برای جنوب شهر دمشق ازجمله محله «زینبیه» محسوب می‌شود.

,

انتهای پیام/المراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه