اخبار داغ

فرماندار بهارستان:

پیشگیری مهم‌ترین امر در زمینه مبارزه با مواد مخدر به‌شمار می‌رود

پیشگیری مهم‌ترین امر در زمینه مبارزه با مواد مخدر به‌شمار می‌رود
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: پیشگیری مهم‌ترین امر در بحث مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر است که شورای مبارزه با مواد مخدر بهارستان نیز توجه به این موضوع را در الویت خود قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور ، فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شورای همانگی مبارزه با مواد مخدر در جامعه، اظهار داشت: هدف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان در سال 97،  تبدیل بهارستان به شهرستانی پاک و بدون مواد مخدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان، تصریح کرد: در طول این نشست بر اطلاع رسانی مناسب و موثر، ارائه آموزش‌ها و تقویت نقش خانواده‌ها در کنترل و ایفای نقش بازدارندگی تاکید شد، چراکه این موارد تاثیر بسزایی در حوزه پیشگیری دارند.

, .,

فرماندار شهرستان بهارستان همچنین به آثار تبعات سوء مواد مخدر در جامعه، محیط‌های آموزشی و خانواده  اشاره کرد و گفت: این آثار به هیچ وجه قابل جبران نمی باشد و به همین منظور الویت در امر مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد، چراکه عدم پیشگیری از این امر، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را در دل جامعه ایجاد کند.

,

وی در ادامه به فعالیت مستمر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان در راستای پپیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و بیان داشت: در این بین وظایف ما در برابر پیشگیری از اعتیاد، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی به مراتب سنگین‌تر و بیش‌تر از پیش است.

سلیمان‌پور با بیان این‌که هدف اصلی این شورا در سال 97 تبدیل شهرستان بهارستان به شهرستانی عاری از مواد مخدر است، تبیین کرد: تمام اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

,
,
,

وی در پایان با توجه به وضعیت شهرستان بهارستان از نظر تعداد و شرایط معتادین متجاهر و کارتن خواب، افزود: تلاش‌های بسیاری در این راستا انجام شده است تا سیمای محیط‌های شهری و روستایی بهارستان از هرگونه زشتی و پلشتی ناشی از حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب زدوده شود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه