اخبار داغ

رهاسازی سگ های ولگرد شهرهای اطراف در باقرشهر

رهاسازی سگ های ولگرد شهرهای اطراف در باقرشهر
معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر از رهاسازی سگ‌های ولگرد زنده گیری شده شهرهای اطراف در باقرشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ جلسه مسئولان اجرایی شهرداری باقرشهر در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری باقرشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهراز اجرای طرح چند مرحله‍‌‌‌‌‌‌‌‍‌‎‎ای طعمه گذاری حیوانات موزی سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: طرح طعمه گذاری حیوانات موزی سطح شهر طی چند مرحله در حال اجرا است و شهروندان می توانند در هر منطقه‌ای که احساس میکنند این طرح باید تشدید شود به شهرداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

,

رستمی گفت: طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد به صورت شبانه روزی در حال اجرا است اما متاسفانه به علت بیابان‌های گسترده اطراف تعداد این سگ‌ها هر روز بیشتر می‌شود و بعضا مشاهده شده که از شهرهای اطراف افرادی که طرح زنده گیری سگ‌های ولگرد را انجام می‌دهند آنها را در کمربندی‌های باقرشهر یا بیابان‌های اطراف آزاد می کنند که متاسفانه تا کنون گزارش‌های زیادی در این رابطه به دست ما رسیده است اما نتوانستیم کسی را در این زمینه دستگیر کنیم و به مراجع قضایی معرفی کنیم.

,

وی گفت: در این رابطه با برنامه ریزی‌های انجام شده و هماهنگی با نیروهای انتظامی گشت‌های شبانه روزی انضباط شهری ما در حال بررسی و پیگیری این موضوع هستند تا این متخلفین را شناسایی کنند.

,

رستمی در ادامه افزود: طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد سطح شهر با قوت در حال انجام است و ان شاالله با برنامه ریزی با مدیران مربوطه اقداماتی هم برای حریم شهر باقرشهر در نظر گرفته می‌شود تا شاهد حضور سگ‌های ولگرد از حریم در شهر باقرشهر نباشیم.

,

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده آزاد سازی سگ‌های ولگرد توسط خودروها شماره پلاک آنها را برداشته و شهرداری را در برخورد با این افراد یاری دهند.

,

لازم به ذکر است؛ هرشب داخل شهر از وجود سگ‌های ولگرد بطور کامل پاکسازی می شود اما روزها از اطراف شهر ممکن است تعداد اندکی وارد شوند که آنها نیز جمع آوری خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه