اخبار داغ

دیپلمات متخلف آمریکایی در لیست سیاه پاکستان

دیپلمات متخلف آمریکایی در لیست سیاه پاکستان
دیپلمات متخلف آمریکایی که با رانندگی در حین مستی موجب مرگ یک جوان پاکستانی شده بود بدون دریافت مجوز نمی‌تواند خاک پاکستان را ترک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اکسپرس نیوز، وزارت کشور پاکستان سرانجام نام «جوزف امانوئل» دیپلمات متخلف آمریکایی را که با رانندگی در حین مستی موجب قتل یک جوان پاکستانی و زخمی شدن یک نفر دیگر شده بود در لیست سیاه قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گزارش‌ها حاکی است دیپلمات‌هایی که نامشان در لیست سیاه قرار می‌گیرد نمی‌توانند بدون دریافت مجوز خاک پاکستان را ترک کنند.

,

قضات دادگاه عالی پاکستان با تائید این حکم به تمام شرکت‌های هواپیمایی که در پاکستان فعال هستند هشدار داده و از آنان خواستند که بدون مجوز برای جوزف امانوئل بلیت صادر نکنند.

,

وزارت کشور پاکستان اعلام کرد: ممنوع الخروج کردن کامل جوزف روندی بسیار طولانی دارد زیرا او از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است ولی قرار گرفتن نام او در لیست سیاه به سرعت انجام شد.

,

قرار است وزارت خارجه پاکستان طی ده روز در رابطه با وجود یا عدم وجود مصونیت قضایی برای دیپلمات متخلف آمریکایی پاسخ دهد.

,

این در حالی است که طبق نظر دادگاه وجود مصونیت قضایی باعث عدم احضار جوزف امانوئل نخواهد شد و او باید در دادگاه حاضر شده و به سوالات قضات در مورد جرم خود پاسخ دهد.

,

این دیپلمات آمریکایی 18روز پیش ، در حالت مستی با خودروی خود دو موتور سوار پاکستانی را زیر گرفته و باعث مرگ یکی از آنان شد.

,

از سوی دیگر پلیس منطقه گزارش برخورد ناشایست جوزف امانوئل با نیروهای نظامی پاکستانی را نیز منتشر کرد.

,

روابط میان پاکستان و آمریکا طی یک سال اخیر به شدت با تنش مواجه شده و ترامپ علیرغم ادعاهای فراوان هنوز نتوانسته راه حلی برای مشکلات منطقه بیان کند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه