اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان:

کارگران جزو ارکان اصلی برای تحقق شعار سال 97 می باشند

کارگران جزو ارکان اصلی برای تحقق شعار سال 97 می باشند
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان گفت: در راستای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی"، قشر کارگر یکی از ارکان اصلی به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیسیون کارگری سال ۱۳۹۷ شهرستان بهارستان، بیان داشت: باتوجه به اینکه قشر غالب شهرستان بهارستان، قشر کارگر می باشد، اهمیت اقدامات این کمیسیون در بهارستان بسیار بالا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار , بهارستانه, بهارستانه, با اشاره به برگزاری ,

وی در ادامه به تعیین شعار سال 97 با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در جلسه برگزار شده از تمام اعضای کمیسیون کارگری بهارستان خواستار اهتمام ویژه و همچنین ارائه برنامه‌های کارشناسی شده در جهت تحقق این شعار شدم.

موسوی همچنین در رابطه با مسئولیت‌های کمیسیون کارگری در سال جاری، اظهار داشت: با نام گذاری سال 97، تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" وظیفه سنگینی بر دوش اعضاء کمیسیون کارگری گذاشته شد و به همین منظور باید با تشکیل جلسات متعدد و برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسانه در راستای تحقق شعار سال تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی در خصوص نقش قشر کارگر و کمیسیون کارگری در تحقق شعار سال جاری، تشریح کرد: در رابطه با موضوع حمایت از کالای ایرانی، کارگر یکی از ارکان اصلی به شمار می رود و همچنین می توان از طریق همکاری و تعامل بین بخشی و استفاده از تجربیات سالیان گذشته، حمایت از کارگر و تولید کننده داخلی را تا حد زیادی افزایش داد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به نزدیکی روز جهانی کار و کارگر، افزود: اعضاء کمیسیون کارگری، پیشنهادات و برنامه‌های خود را در خصوص مراسم این روز مهم ارائه کرده‌اند و پیش بینی‌های لازم در این خصوص اتخاذ گردیده است.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه