اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

اولویت اصلی اداره راهداری و حمل و نقل دوبانده شدن مسیرها باشد

اولویت اصلی اداره راهداری و حمل و نقل دوبانده شدن مسیرها باشد
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید دربخش راه های روستایی و دو بانده شدن مسیرها به میانگین کشوری و توسعه برسیم تا رضایتمندی مردم رابه دنبال داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مدیران و مسئولان ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به انتزاع معاونت راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی و ادغام با این اداره کل افزود: این ادغام کار بسیار بزرگی بود که با توجه به مدیریت و تمهیداتی که توسط مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با کمترین مشکل وحساسیتی که موجب چالش درجامعه شود انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , عصرهامون, ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مدیران و مسئولان ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به انتزاع معاونت راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی و ادغام با این اداره کل افزود: این ادغام کار بسیار بزرگی بود که با توجه به مدیریت و تمهیداتی که توسط مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با کمترین مشکل وحساسیتی که موجب چالش درجامعه شود انجام شد.,
وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، برنامه ریزی صورت گرفته برای پرداخت حقوق و همچنین پیشبرد امور عمرانی در بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای در سالی که گذشت کاربسیار سختی بوده است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با تدبیری که داشته است سال 1396را با موفقیت پشت سر گذاشت.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: باید دربخش راه های روستایی و دو بانده شدن مسیرها به میانگین کشوری و توسعه برسیم تا رضایتمندی مردم رابه دنبال داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط ستاد های نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: باتوجه به افزایش سفرها امسال فعالیت های این ستادها چشمگیر بوده و ارائه خدمات مطلوب در ستادهای نوروزی لذت سفر را برای مسافران بیشتر کرد لذا امیدواریم در فواصل زمانی مختلف شاهد ارائه خدمات مناسب به مردم در جاده های استان باشیم.

فعالیت 700کامیون برای حمل محصولات کشاورزی جنوب استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم با تشریح وضعیت حوزه های حمل و نقل و راهداری سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر روزانه 600 تا 700 دستگاه کامیون، حمل محصولات کشاورزی را از جنوب استان بر عهده دارند و هیچ گونه مشکلی در تامین کامیون وجود ندارد.
علی خانقائی خاطر نشان کرد: بیش از 360 هزارتن محصولات جالیزی از زمینهای کشاورزی جنوب استان توسط بیش از 21 هزار کامیون از بهمن ماه سال گذشته حمل شده است.
وی طرح توسعه پایانه های مرزی در جهت افزایش صادرات و ترانزیت، برنامه ریزی برای استقبال و ارائه خدمات بهتر به زائرین پاکستانی اربعین حسینی، فرهنگ سازی، آموزش و ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای خصوصا در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را از اولویت های این اداره کل بیان کرد.
انتهای پیام//
,
,
,
,
, فعالیت 700کامیون برای حمل محصولات کشاورزی جنوب استان,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه