اخبار داغ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب خبر داد؛

افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در ناحیه شاهین دژ

افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در ناحیه شاهین دژ
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در ناحیه شاهین دژ در فروردین ماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داوود فعال پور در  گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به بازدید از نواحی و مجاری عرضه فراورده های نفتی تحت پوشش منطقه میاندوآب، اظهار کرد: در این راستا روز گذشته در ناحیه شاهین دژ حضور یافته و از توزیع فراورده های نفتی در این منطقه بازدید به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب افزود: این بازدید در راستای تسهیل در روند توزیع فرآورده های نفتی و همچنین سوخت رسانی مطلوب به شهروندان انجام می گیرد.

,

وی همچنین با اشاره به افزایش مصرف فراورده بنزین در این شهرستان، گفت: مصرف فرآورده بنزین موتور در شهرستان شاهین دژ در فروردین ماه امسال  ۱۲درصد افزایش نشان می دهد.

,

گفتنی است مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب پس از بازدید از جایگاه های توزیع سوخت، بافرماندار شهرستان شاهین دژ دیدار و گفت و گو کرد.

,

در این دیدار  داوود فعال پور به ارائه گزارشی از عملکرد سوخترسانی در ایام زمستان و طرح نوروزی و فروردین ماه امسال پرداخت.

,

در ادامه، حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ  نیز در سخنانی به اقلیم آب و هوائی سرد و منطقه جغرافیایی اشاره و رضایت خود را از عملکرد مطلوب سوخت رسانی منطقه اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه