اخبار داغ

عملیات اجرایی خروجی دوم سردشت آغاز شد/ هشدار فرماندار به زمین خواری در حاشیه طرح

عملیات اجرایی خروجی دوم سردشت آغاز شد/ هشدار فرماندار به زمین خواری در حاشیه طرح
فرماندار سردشت به اشخاصی که فکر و نگاه زمین خواری به حاشیه های جنگلی طرح اجرای جاده دسترسی دوم شهر را دارند اخطار داده و همچنین اداره منابع طبیعی و سایر ادارات متولی را موظف به نگهداری دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  نژاد جهانی در حاشیه شروع عملیات اجرای خروجی دوم شهر سردشت به خبرنگار ما گفت: جزو طرح های ضروری و مورد مطالبه همشهریان بوده که از اوایل سال ۹۶ مطالعات آن شروع و با توجیهی که داشت در دستور کار پروژه های مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار گرفته و منابع مالی استانی به آن اختصاص پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار سردشت تصریح کرد: انتظار من از همه دستگاه های اجرایی شهرستان و مردم کمک به اجرای این طرح برای تحقق هرچه بیشتر آن بوده چرا که برای توسعه شهری شهرستان در واقع مجرای تنفس و حیات شهری است.

,

* اعتبار عمرانی سال ۹۷ شهرداری سردشت ۱۰۰ میلیارد ریال است

,

شهردار شهر سردشت هم گفت: اعتبارات عمرانی در بودجه مصوب سال ۹۷ حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است که پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه امسال این مبلغ به پیمانکاران طرح ها جهت عملیات اجرایی واگذار شود.

,

جلال احمدی اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی خروجی دوم سردشت یکی از مهم ترین این طرح هاست که با حدود ۴۰۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی و ۴ کیلومتر طول آسفالت در ۲ فاز اجرایی می شود که فاز اول آن مربوط به عملیات خاکی و لایه زیراساس است.

,

وی با بیان اینکه با اتمام این طرح ۵۰ درصد از مشکلات ترافیکی شهر سردشت مرتفع می شود گفت: اعتبار این طرح ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی است که از این مقدار، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با اسناد خزانه تخصیص پیدا کرده و مابقی با مصوبه اعضای شورای شهر مقرر شده که از محل اعتبارات شهرداری هزینه شود.

,

احمدی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود که طرح خروجی دوم شهر سردشت در ۶ ماه کاری به اتمام برسد.

,

وی بیان کرد: پوشش کانال پارک کودک و ساخت پارک مشاهیر با اعتبار ۸ میلیارد ریال، ساماندهی میدان سرچشمه با اعتبار ۴ میلیارد ریال، ساماندهی بلوار گردشگری شلماش با اعتبار ۵ میلیارد ریال که عملیات اجرایی آنها شروع شده و طبق قرارداد ۴ ماه کاری برای به پایان رسیدن آنها درنظر گرفته شده است.

,

وی افزود: اتصال خیابانهای حافظ به شهید بریاجی و پوشش کانال خیابان حافظ که به زودی خاکریزی و بازگشایی می شود و همچنین آزاد سازی باند ورود به شهر در بلوار پاسداران که آماده سازی و خاکبرداری آن به اتمام رسیده و در حال لایه زیرسازی و در نهایت آسفالت آن از دیگر طرح های عمرانی مهم شهرداری سردشت در سالجاری هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه