اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب :

ورود اولین کاروان راهیان نور به سرپلذهاب / 30 هزار نفر برای صعود به ارتفاعات بازی دراز وارد شهرستان می شوند

ورود اولین کاروان راهیان نور به سرپلذهاب / 30 هزار نفر برای صعود به ارتفاعات بازی دراز وارد شهرستان می شوند
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب از ورود اولین کاروان راهیان نور به شهرستان خبر داد و گفت : پیش بینی می شود30 هزار نفر برای صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز وارد شهرستان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز از ورود اولین کاروان راهیان نور از چهارمحال بختیاری به شهرستان سرپلذهاب خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که امسال 30 هزارنفر از عاشقان ورشیفتگان شهدای گرانقدر به منظور شرکت در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز وارد سرپلذهاب خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: مراسم یادواره شهدای بازی دراز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پرشکوه کاروانهای راهیان نور، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شهروندان مهمان نواز سرپل ذهاب در جوار بقعه مطهر احمد ابن اسحاق قمی (ره) برگزار خواهد شد.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از رهروان شهدا خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزیهای لازم برای تمهید مقدمات استقبال و اسکان کاروانهای راهیان نورانجام گرفته و در این خصوص 25 مکان تجهیز و آماده خدمات دهی به کاروانیان است.

,

 

,

وی تصریح کرد : عملیات غرورآفرین بازی دراز یکی از مهمترین عملیاتها در طول 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود لذا هر ساله تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم بزرگداشت این عملیات به کار می گیریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه