اخبار داغ

استاندار بوشهر:

حمایت از ورزشکاران از الویت های 97 است

حمایت از ورزشکاران از الویت های 97 است
استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 10 میلیارد ریال در قالب کمک هزینه به هیئت های ورزشی در استان بوشهر پرداخت شده است و این حمایت از ورزشکاران ادامه خواهد داشت و از الویت های برنامه و بودجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپاس؛ استان بوشهر با توجه به منابع عظیمی که در اختیار دارد گاها اخبار بسیار زیادی از نارضایتی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی توسط رسانه های مکتوب و مجازی منتشر می شود که عمده مشکلات آنها بی توجهی مسئولین به ورزشکاران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس بر اساس رسالتی که به عهده دارد گفت و گو هایی با برخی از ورزشکاران مدال آور استان در رشته های مختلف انجام داده است بیشترین دغدغه و مشکلات ورزشکاران بی توجهی مسئولین و نبود اسپانسرهای مناسب برای حضور در مسابقات بوده است.

, سپاس,

گلایه عضو شورا از بی مهری به ورزشکاران

, گلایه عضو شورا از بی مهری به ورزشکاران,

طاهره شمشیری عضو شورای شهر بوشهر در یکی از نطق های پیش از دستور خود نسبت به بی مهری مسئولین به ورزشکاران نکاتی را بیان کرد و اظهار داشت که سازمان فرهنگی و رزشی شهرداری بوشهر طرحی در حمایت از ورزشکارای جهت تصویب به شورای شهر ارسال کند.

,

, ,

وی عنوان کرد: ورزشکاران بسیار زیادی در شهر بوشهر هستند که مورد بی مهری اداره ورزش و جوانان قرار گرفته اند.

,

استاندار بوشهر: حمایت از ورزشکاران  از الویت های کاری سال 97 است

, استاندار بوشهر: حمایت از ورزشکاران  از الویت های کاری سال 97 است,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر با بیان اینکه دولت به ورزش نگاه ویژه دارد، گفت:  طرح هایی در استان بوشهر در حال بررسی است که سرانه ورزش در استان بوشهر را افزایش خواهد داد.

,

, ,

استاندار بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه ورزش است که باید با استعدادیابی و شناسایی و حمایت از ورزشکاران شاهد درخشش روز به روز ورزشکاران بوشهری در همه رشته ها باشیم.

,

گراوند افزود: از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 10 میلیارد ریال در قالب کمک هزینه به هیئت های ورزشی در استان بوشهر پرداخت شده است و این حمایت از ورزشکاران ادامه خواهد داشت و از الویت های برنامه و بودجه است.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه