اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چابهار خبر داد:

شناسایی و انهدام 70 دهنه کوره تهیه زغال غیرمجاز/کشف و ضبط قریب به 40تن چوب

شناسایی و انهدام 70 دهنه کوره تهیه زغال غیرمجاز/کشف و ضبط قریب به 40تن چوب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چابهار گفت: در حوزه استحفاظی این اداره با کمک مردم توانستیم 70دهانه کوره تهیه زغال را کشف و آنها را از بین ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالغنی رئیسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون ،افزود: در پی کسب اخبار مبنی بر احداث و فعالیت کوره های تولید زغال غیرمجاز در منطقه دشتیاری شهرستان چابهار، پس از بررسی های لازم و شناسایی 70 دهانه کوره غیرمجاز به حجم تقریبی هزار و 50 مترمکعب، اکیپی متشکل از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و پاسگاه انتظامی منطقه به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقامات قضایی نسبت به انهدام این کوره ها اقدام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالغنی رئیسی در گفت و گو با خبرنگار , عصرهامون , ،افزود: در پی کسب اخبار مبنی بر احداث و فعالیت کوره های تولید زغال غیرمجاز در منطقه دشتیاری شهرستان چابهار، پس از بررسی های لازم و شناسایی 70 دهانه کوره غیرمجاز به حجم تقریبی هزار و 50 مترمکعب، اکیپی متشکل از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و پاسگاه انتظامی منطقه به محل اعزام و پس از هماهنگی با مقامات قضایی نسبت به انهدام این کوره ها اقدام شد.,
وی با بیان اینکه تاکنون افراد خاطی شناسایی و دستگیر نشده اند، ادامه داد: تاکنون قطع درختان در این منطقه انجام نمی شده و این اقدام این افراد بی سابفه و کم نظیر بوده است.
این مسئول بیان کرد: در کنار این دهانه ها، حدود 40تن چوب کشف و ضبط شده است که حدود 10تن آن با همکاری نهادهای دیگر جابجا و مابقی در محل کوره ها وجوددارد که به زودی آنها را فروخته و درآمدحال از آن را به حساب مربوطه واریز خواهیم کرد.
وی این اقدام را حاصل تلاش های مردم و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار عنوان کرد و گفت: متاسفانه بیکاری جوانان و خشکسالی عاملی شده تا افراد برای کسب درآمد به اقداماتی به مثل کوره های زغال روی بیاورند.
وی در ادامه از مردم خواست تا هرگونه آتش سوزی، سرقت، تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی را از طریق تماس با شماره 1504 تلفن امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفین و متجاوزین برخورد قانونی انجام شود.
انتهای پیام//
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه