اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد؛

بهره مندی 200هزارنفر از خدمات درمانگاه شهید امیری خرم آباد/ راه اندازی مرکز جراحی محدود

بهره مندی 200هزارنفر از خدمات درمانگاه شهید امیری خرم آباد/ راه اندازی مرکز جراحی محدود
رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد با اشاره به برپایی پایگاه های سلامت و آموزش همگانی در کلیه بهداری های نواحی و درمانگاه های استان گفت:200هزارنفر از عموم مردم سال گذشته با مراجعه به درمانگاه های استان از خدمات آن ها بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک در حال حاضر درمانگاه های سپاه در شهرستان های نورآباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، کوهدشت و خرم آباد در حال خدمت رسانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

درمانگاه شهید امیری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یکی از درمانگاه های نیمه دولتی است که خدمات زیادی را با تعرفه های دولتی در قالب طرح تحول نظام سلامت به مردم ارائه می دهد.

,

 

,  ,

اجرای طرح تحول نظام سلامت از سال 94 در درمانگاه شهید امیری

, اجرای طرح تحول نظام سلامت از سال 94 در درمانگاه شهید امیری,

درمانگاه "شهید امیری" خرم آباد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهدای عشایر در قالب طرح تحول نظام سلامت در کنار خدمات تخصصی و فوق تخصصی، خدمات مانند شنوایی سنجی، گفتار درمان، بینایی سنجی، روانشناسی، داروخانه، جراحی عمومی، زنان و زایمان، قلب، ریه، گوارش، داخلی، قلب، آزماشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و ...  را به مردم ارائه می دهد.

,

 

,

درمانگاه شهید امیری خرم آباد

, درمانگاه شهید امیری خرم آباد,

 

,

این درمانگاه تنها مرکز نیمه دولتی است که با هدف ارائه خدمات مناسب به مردم، کمک به کاهش حجم مراجعه کنندگان به مراکز دولتی، کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان و استفاده از ظرفیت درمانگاه های سپاه برای همه مردم  با تعرفه های دولتی کار می کند.

,

 

,

سرهنگ پاسدار "مصطفی امیری" معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته سلامت به سفیرافلاک گفت: از اول تا هفتم اردیبهشت ماه متناسب با برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سپاه هم یک هفته با محوریت شعارسال سازمان جهانی بهداشت تحت عنوان پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا برنامه هایی اجرا می شود.

,

 

,

ارائه خدمات درمانی به عموم مردم و اقشار آسیب پذیر

, ارائه خدمات درمانی به عموم مردم و اقشار آسیب پذیر,

وی با بیان این که مهم ترین اهداف هفته سلامت در سطح سپاه توجه به منویات فرماندهی معظم کل قوا در زمینه لزوم حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان و همچنین افزایش توان رزم کارکنان سپاه و خانواده های محترم آن هاست، گفت: مهم ترین سیاست این است که همه افراد جامعه بایستی خدمات مورد نیاز سلامت را بدون هیچ گونه فشار مالی دریافت کنند خدماتی که باعث بهتر شدن وضعیت سلامت افراد دریافت کننده خدمت می شود.

,

 

,

رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد با تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث پوشش همگانی سلامت و ارتقاء توان رزم پایدار با بهره گیری از سلامت در ابعاد جسمی، معنوی، روانی و اجتماعی،اظهار داشت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم به ویژه بسیجیان و خانواده های محترم کارکنان سپاه در راستای ارتقا سلامت و تأکید بر اصلاح روش های زندگی برای تأمین سلامتی از جمله اهداف هفته سلامت است.

,

 

,

دکتر امیری

, دکتر امیری,

 

,

امیری با اشاره به تبیین اهداف سلامت در برقراری توسعه پایدار، جلب مشارکت کارکنان و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه سالم، اهمیت به بخش ورزش و تحرک جسمانی ،تفریحات سالم، نشاط و سلامتی با هدف مقابله با اختلالات روحی و روانی و پیشگیری از افسردگی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی  وسبک های فرزندآوری و فرزند پروری و ارتقا معنویت، سلامت و خانواده از جمله اهداف برنامه های هفته سلامت برشمرد.

,

 

,

به گفته وی اصلاح سبک زندگی و الگوی تغذیه سالم در راستای ارتقاء بخشی به توان سلامت در بین پاسداران و خانواده های محترم آن ها ازجمله برنامه های معاونت بهداشت، امداد ودرمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) است.

,

 

,

بهره مندی 200هزارنفر از عموم مردم از خدمات درمانگاه شهید امیری

, بهره مندی 200هزارنفر از عموم مردم از خدمات درمانگاه شهید امیری,

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان با اشاره به برپایی پایگاه های سلامت و آموزش همگانی و ارتقاء اطلاعات سلامتی و ویزیت رایگان در کلیه بهداری های نواحی و درمانگاه های استان گفت:200هزارنفر از عموم مردم سال گذشته با مراجعه به درمانگاه های استان از خدمات آن ها بهره مند گشتند.

,

 

,

امیری با اشاره به نقش سپاه در خدمت رسانی به خانواده های آسیب پذیر گفت: اقشار آسیب پذیری که توان پرداخت هزینه ندارند به صورت رایگان درمان می شوند.

,

 

,

رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد

, رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد ,

 

,

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به 19هزارنفر از زائران حسینی

, ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به 19هزارنفر از زائران حسینی ,

وی با اشاره به برپایی چهارپست امدادی، بهداشتی و درمانی در شهرهای نجف و کربلا گفت: در ایام اربعین حسینی 23نفر از کادر پزشکی متخصص،عمومی و پرستار به بیش از 19هزار نفراز زائران حسینی خدمات درمانی ارائه دادند که در کل کشور یک کار بی نظیر بود که مورد تقدیر نیز قرار گرفت.

,

 

,

رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد با اشاره به اعزام  15اکیپ با تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده کرمانشاه بیان کرد: سال گذشته 40اکیپ بهداشتی و درمانی به مناطق راهیان نور اعزام  شد و اکیپ های امدادی و درمانی به همراه تجهیزات و نیروی انسانی از طریق بهداری های سپاه های شهرستان ها به مناطق محروم اعزام کردیم.

,

 

,

راه اندازی مرکز جراحی محدود

, راه اندازی مرکز جراحی محدود,

امیری ارتقای خدمات دهی بهتر به عموم مردم  را از جمله اهداف این درمانگاه برشمرد و گفت: سال گذشته کلینیک دندان پزشکی درمانگاه شهید امیری را با بالاترین استانداردهای بهداشتی بهسازی وبروز کردیم و در صورت تأمین اعتبار به دنبال راه اندازی مرکز جراحی محدود در این درمانگاه هستیم.

,

 

,

0معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع)

, 0معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع),

 

,

خدمات دندان پزشکی با یک سوم تعرفه مطب های خصوصی

, خدمات دندان پزشکی با یک سوم تعرفه مطب های خصوصی,

به گفته وی این درمانگاه تنها مرکز درمانی نیمه دولتی استان است که سونوگرافی را با تعرفه دولتی انجام می دهد و خدمات در بخش دندان پزشکی یک سوم هزینه مطب های خصوصی است.

,

 

,

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان  گفت: با اجرای طرح نظام سلامت  از سال 94قراردادی مابین معاونت درمان سپاه استان با دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده و کادر درمانی از بین پزشکان متخصص و اساتید مجرب عضو هیئت علمی در اختیار این درمانگاه قرار می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه