اخبار داغ

فرمانده سپاه اراک خبر داد

ساخت 20 خانه محروم در اراک توسط سپاه/پرداخت بیش از 14 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی

ساخت 20 خانه محروم در اراک توسط سپاه/پرداخت بیش از 14 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه اراک از ساخت 20 خانه محروم به همت جهادگران بسیجی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه اراک در گفتگو با خبرنگار  دیار آفتاب؛ با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی این شهرستان گفت: سال گذشته میزان تخصیص اعتبارات بسیج سازندگی این ناحیه مقاومت در حوزه اقتصاد مقاومتی معادل 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که به 73 طرح اشتغالزایی اعطا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با اعطا این میزان تسهیلات برای 250 نفر اشتغال مستقیم و یک هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد شده است.

,

فرمانده سپاه اراک با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی این شهرستان گفت: ساخت 20 واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستاهای شهرستان نیز بخشی دیگر از اقدامات انجام شده در سال گذشته با هدف خدمت به محرومان و رفع محرومیت بوده است.

,

رضایی به اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه نیز اشاره کرد و گفت: ایزوگام سقف خانه محرومان به میزان یک‌هزار مترمربع، ساخت غسالخانه، استخر آب کشاورزی، توزیع بیش از 500 سبد غذایی، توزیع 250 بسته فرهنگی در محله‌های هدف طرح «کرامت» و توزیع 100 بسته لوازم‌التحریر بخشی از اقدامات بسیج سازندگی اراک در سال گذشته بوده است.

,

وی افزود: اعزام 30 گروه جهادی هفت روزه در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مناطق محروم، برپایی 10 خیمه سلامت در مساجد حاشیه شهر اراک و ارائه ویزت و داروی رایگان، اعزام گروه‌های جهادی تخصصی بسیج مهندسین در عرصه‌های کشاورزی در قالب طرح «همگام با کشاورز» نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته بوده است.

,

فرمانده سپاه اراک تصریح کرد: در قالب طرح اردوهای جهادی و هجرت دانش‌آموزی برگزاری اردوهای جهادی یک روزه با حضور یک‌هزار و 310 بسیجی، برگزاری اردوهای جهادی سه روزه با حضور 100 جهادگر در راستای محرومیت‌زدایی فرهنگی و نیز برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی با حضور 110 دانش‌آموز و رنگ‌آمیزی 10 هزار مترمربع در طرح اردوهای هجرت 3 دانش‌آموزی نیز انجام شده است.

,

رضایی خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات تخصیصی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه که توسط قرارگاه قرب سپاه انجام شده حدود 50 میلیون تومان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه