اخبار داغ

بهره مندی یک هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت در چالدران

بهره مندی یک هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت در چالدران
همزمان با هفته سلامت افزون بر هزار نفر از مردم روستاهای چالدران از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این کاروان سلامت در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان چالدران و ارتقاء سلامت آنان در روستاهای بخش مرکزی و دشتک این شهرستان به همت بهداری سپاه و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول بهداری سپاه چالدران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این طرح که پزشکان متخصص از قبیل متخصص قلب و عروق، جراحی عمومی، پزشک داروساز، پزشک عمومی، گروه های پیرا پزشکی، پرستاری و مامایی همکاریهای لازم را انجام دادند

,

وحید حسین زاده افزود: ویزیت، انجام عمل های جراحی سرپایی، سنجش سلامت، توزیع بسته های بهداشتی و برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع سلامت از جمله خدمات ارائه شده در این طرح است.

,

وی تصریح کرد: این طرح که تا به حال در ۹ روستای مرزی ،محروم و درو افتاده انجام گرفته است افزون بر ۱ هزار نفر از مردم این شهرستان از خدمات آن بهره مند شند و قرار بر این است این طرح تا پایان هفته سلامت ادامه داشته باشد.

,

استقرار داروخانه سیار بهداری سپاه چالدران در کنار اجرای این طرح و ارائه رایگان تمامی داروها به بیماران در قالب طرح مردم یاری و محرومیت زدایی انجام می گیرد.

,

پزشک داروساز بیمارستان شهید بهشتی چالدران در گفتگو با اروم نیوز گفت: ما تو این طرح که با همکاری پزشکان متخصص در خدمت روستاییان هستیم بالای ۸۰ نوع دارو را با خود در زمینه اجرای این طرح آوردیم که بالای ۵۵ درصد آن به صورت تخصصیبا تجویز پزشک متخصص به بیماران ارائه می شود و مابقی نیز به صورت داروهای عمومی می باشد

,

بر اساس پیش بینی های به عمل آمده اجرای این طرح در ۱۲ روستای دیگر در طول هفته سلامت انجام خواهد گرفت.

,

در زمینه اجرای این طرح ۲۵ نفر کادر بهداشتی و درمانی فعالیتهای لازم را انجام می دهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه