اخبار داغ

دهیار روستای چنارستان به کمبود اعتبارات برای آسفالت روستا:

بودجه لازم برای آسفالت وجود ندارد/هیچ قولی نمی توانم به مردم روستای چنارستان دهم

بودجه لازم برای آسفالت وجود ندارد/هیچ قولی نمی توانم به مردم روستای چنارستان دهم
دهیار روستای چنارستان در خصوص وضعیت آسفالت خیابان ها و کوچه های این روستا آب پاکی را روی دست مردم این روستا ریخت و گفت:بودجه لازم را برای آسفالت خیابان ها و کوچه ها نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، دهیار روستای چنارستان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص اسفالت نبودن خیابان های این روستا گفت: ما پیگیری ها لازم را از طریق نمایندگان و بنیادمسکن انجام دادیم و نامه نگاری های لازم انجام شده است که باید منتظر ماند که چه زمانی اقدام به آسفالت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

پرویز داوودی عنوان کرد: طبق این پیگیری ها بودجه لازم برای آسفالت وجود ندارد و باید منتظر تخصیص اعتبار ماند و هیچ قولی نمی تواند به مردم چنارستان بدهم چرا که باید بودجه لازم تخصیص یابد و تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

,

انتخابات اعضای شورای شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال 96 در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که اعضای جدید شورای شهر و روستا  در خرداد ماه کار خود را اغاز کردند و باید در جهت وعده هایی که در زمان انتخابات داده اند تلاش می کردند.

,
 
,
, ,
 
,
در زمان انتخابات شورای روستا در چنارستان علیا شهرستان بویراحمد، اقایان داوودی، صالحی و روشن به عنوان اعضای روستای چنارستان انتخاب شدند و طبق وعده هایی که دادند باید در راستای ساماندهی این روستا و آسفالت کوچه ها اقدام کنند که بعد از گذشت بیش از 9 ماه از اغاز به کار شورای شهر و روستا تا کنون کار خاصی در این روستا انجام نشده است.
,
, ,

داوودی عضو شورای روستای چنارستان به عنوان رییس شورا انتخاب شد و بعد از این انتخاب، پسرش را به عنوان دهیار روستا انتخاب کرد که مردم این روستا منتظر تغییر و تحولات و ساماندهی چنارستان هستند و تا کنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه