اخبار داغ

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان سپاه کردستان به روایت تصویر

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان سپاه کردستان به روایت تصویر
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: استرس،پرخاشگری،عصبانیت، انزوا گزینی و گوشه گیری نتیجه ی به تاخیر افتادن سلامت معنوی جامعه است که لازم است امروز جانعه ی پزشکی به آن بپردازند چرا که اگر روح اعتقادی سالم باشد جسم هم سالم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در همایش پیاده روی خانگی که به مناسبت هفته سلامت و گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سد وحدت سنندج برکزار شد اظهار کرد: همانطور که امام علی (ع) فرمودند؛ یکی از بدی ها فقر، و دیگر بدی ها بیماری تن و جسم و بدتر از این بدی ها بیماری قلب است فلذا لازم است که در زندگی خود برای سلامتی قدم برداریم و یکی از این راه ها ورزش کردن است که لازم است در دستور کار قرار داده شود که این برای نیروهای مسلح جزء واجبات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

وی گفت: امروز جامعه ی پزشکی ما در بحث سلامت تن ، اقدامات موثری انجام داده است و در بحث تغذیه  و بیماری های پر خطر کارهای اساسی انجام داده است اما همانطور که ۹۰ درصد از دانشکده های کشورهای اروپایی امروز بیشترین اهمیت خود را بر سلامت معنوی گذاشته اند لازم است که در این حوزه بیشتر کار شود.

,

 

,

وی ادامه داد: وقتی جسم انسان سالم باشد اما سلامت معنوی وی که برخواسته از ایمان و اعتقاد است سالم نباشد مسلما جسم هم دیگر سالم نخواهد ماند و بالعکس.

,

 

,

سردار فلاح با بیان اینکه باید به سلامت معنوی جامعه ی اسلامی بیشتر اهمیت داده شود خاطر نشان کرد: استرس،پرخاشگری،عصبانیت، انزوا گزینی و گوشه گیری نتیجه ی به تاخیر افتادن سلامت معنوی جامعه است که لازم است امروز جانعه ی پزشکی به آن بپردازند چرا که اگر روح اعتقادی سالم باشد جسم هم سالم خواهد بود.

,

درپایان این همایش، از 180 نفر شرکت کننده به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا گردید.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه