اخبار داغ

شهردار فاضل آباد خبر داد؛

پیش بینی بودجه 7 میلیاردی شهرداری فاضل آباد در سال 97

پیش بینی بودجه 7 میلیاردی شهرداری فاضل آباد در سال 97
شهردار فاضل آباد از افزایش حدود 30 درصدی بودجه خبر داد و گفت: امسال برای اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و جاری شهرداری فاضل آباد، بودجه 7 میلیارد تومانی را پیش بینی کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین نامه؛ منصور خسروی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به بودجه 5 میلیارد و 400 میلیون تومانی شهرداری فاضل آباد در سال 96، بیان کرد: سال بودجه پیش بینی شده محقق شد و علاوه بر آن، با متمم حدود 900 میلیون تومانی این مبلغ تا پایان سال به 6 میلیارد 300 میلیون تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین نامه؛,  , زرین نامه, زرین نامه, ؛,

وی با بیان اینکه در طول سال هزاران مسافر از فاضل آباد گذر می کنند، اظهار کرد: باید از این فرصت در راستای رشد صنعت گردشگری و ارتقاء سطح درآمد شهروندان استفاده کنیم که در این راستا نشست های با کسبه شهر جهت برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر، داشته ایم.

,

خسروی همچنین از تبدیل مجتمع مسکونی دخانیات فاضل آباد به محل اسکان مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: این مجتمع 70 واحد مسکونی دارد که بخش اعظم آن خالی و بلااستفاده است. در راستای بهره گیری از این ظرفیت با شرکت دخانیات مذاکراتی داشتیم که نتیجه بخش بوده است.

,

وی با اشاره موقعیت جغرافیایی شهر فاضل آباد تصریح کرد: 13 روستای کوهستانی دهنه محمد آباد کتول و منطقه ترکمن صحرای مناطق منحصر به فردی هستند که هنوز برای ایرانیان ناشناخته است. با تبدیل مجتمع دخانیات به مرکز اسکان در این شهر، زمینه هدایت مسافران و گردشگران به این مناطق فراهم می شود.

,

خسروی با اشاره به تدوین برنامه 4 ساله در شهرداری فاضل آباد گفت: پروژه کانال 1.20*1.20 ضلع جنوبی خیابان اصلی شهر (از چهار راه مرکزی تا پل) برای جمع آوری آب های سطحی اجرا می شود تا دیگر در روزهای بارانی شاهد آب گرفتگی معبر اصلی فاضل آباد نباشیم.

,

شهردار فاضل آباد در ادامه از اجرای نهضت آسفالت در سال 97 خبر داد و گفت: امسال چهار راه اصلی شهر تا شهرک شهید بهشتی (شهرک امام) از دو طرف پیاده رو سازی می شود که در این خصوص پیش بینی اعتبارات انجام و کار نیز آغاز شده است.

,

خسروی همچنین با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری در انجام امور اظهار کرد: آموزش های محله محور در راستای توانمندسازی شهروندان به ویژه بانوان را در برنامه های امسال خود قرار داده و با اساتید این امر نیز جهت اجرای کلاس های آموزشی در محلات هماهنگی کرده ایم.

,

وی با اشاره به وظیفه مندی شهرداری در قبال60 شهید دوران جنگ تحمیلی و یک شهید مدافع حرم که مردم فاضل آباد تقدیم اسلام و انقلاب کردند، افزود: با هیئت امنای مساجد و پایگاه های بسیج سطح شهر نیز صحبت کرده ایم تا برای اجرای برنامه در مناسبت های مختلف از ظرفیت یکدیگر استفاده و همچنین برای برگزاری یادواره های شهدا از آن ها حمایت مالی کنیم.

,

شهردار فاضل آباد در بخش دیگری از این گفت و گو با تاکید بر لزوم زیبا سازی و طراحی مبلمان شهری گفت: مذاکراتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد داشته و از دانشجویان رشته معماری این واحد دانشگاهی خواسته ایم ما را در طراحی مبلمان شهری یاری کنند تا شهری مناسب برای شهروندان و گردشگران داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه