اخبار داغ

سرپرست جدید واحد غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان بهارستان منصوب شد

سرپرست جدید واحد غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان بهارستان منصوب شد
سرپرست جدید واحد غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان طی جلسه‌ای با حضور مسئولان شبکه، معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جلسه معارفه سرپرست واحد غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور دانوش دمیریان مدیر شبکه، دکتر سلیمانی‌جوان معاون بهداشتی، درستکار مسئول امور اداری، جعفرآبادی معاون درمان و همچنین سایر مسئولین و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در واحد مدیریت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در این جلسه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های همکاران واحد غذا و دارو، بیان داشت: امیدواریم با حضور سرپرست جدید در این بخش شاهد موفقیت‌ها و تلاش‌های بیش از پیش باشیم.

,

وی در ادامه با شرح بخشی از وظایف واحد غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان بهارستان، تصریح کرد: باید نسبت به تخلفات داروخانه‌های شبانه روزی و همچنین بازدید شبانه از این مراکز در سطح شهرستان توجه بیشتری کرد، تا روند انجام کارها بهتر از قبل صورت بگیرد.

,

گفتنی است که در این جلسه با خانم دکتر کاظم‌زاده به عنوان مسئول واحد غذا و دارو معرفی گردید و دمیریان با توضیح وظایف مسئول واحد غذا و دارو، حکم انتصاب سرپرست واحد ذا و دارو شبکه بهداشت و درمان بهارستان را ب وی اهدا کرد.

,

ناگفته نماند که رئیس شبکه بهداشت و درمان بهارستان درپایان جلسه از سرپرست واحد غذا و دارو خواستار به کار گیری تمام توان خود در جهت پیشبرد اهداف شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه