اخبار داغ

طی نشستی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان؛

فرماندار نهاوند سرپرست فرمانداری اسدآباد شد

فرماندار نهاوند سرپرست فرمانداری اسدآباد شد
در نشستی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،در نشستی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

در این نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان در ارزیابی‌های کشوری کم‌حاشیه و یا بی‌حاشیه‌ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: اولویت کار مسئولان استان توجه به معیشت و اشتغال است که در سال 96 تعداد 19800 شغل پیش بینی شده بود که براساس آخرین آمار رسمی سازمان کار این تعداد به 20800 شغل رسیده است و بنابر دستور استاندار این تعداد باید 30 هزار نفر برسد.

,

 

,

برخی دولت و نظام را ناکارآمد جلوه می‌دهند

, برخی دولت و نظام را ناکارآمد جلوه می‌دهند, برخی دولت و نظام را ناکارآمد جلوه می‌دهند,

شاهرخی مردم را سرمایه و پشتوانه اصلی نظام دانست بر فلسفه وجودی مسئولان که خدمت به مردم است، تأکید کرده و گفت: برخی امروز می‌خواهند دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهند که باید هرکسی قلمی در دست و تربیونی در اختیار دارد، از آن برای بازگویی خدمات نظام اشاره کند.

,

 

,

وی یکی از مهمترین چالش های که کشور با آن روبروست را مشکل آب دانست و گفت: در این زمینه تاکنون 85 درصد اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است و البته برنامه ریزی خوبی برای صرفه جویی از آن در دستور کار دولت است.

,

 

,

برنامه ریزی برای حل چالش آب در سطح کشور در دستور کار دولت است
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری سخنانش به تودیع و معارفه فرمانداران، بخشداران و معاون دیگر فرماندار شهرستان پرداخت و گفت: امروز برای این تغییر و تحولات مدیریتی از افراد توانمند و با تجربه استفاده شده است.

, برنامه ریزی برای حل چالش آب در سطح کشور در دستور کار دولت است, برنامه ریزی برای حل چالش آب در سطح کشور در دستور کار دولت است,
,

 

,

وی با قدردانی از خدمات و زحمات حسین افشاری، کریم حمیدوند را به عوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد معرفی کرد و گفت: آقای افشاری را در آینده ای نزدیک در مسئولیتی دیگر معارفه خواهیم کرد و انتصاب آقای حمیدوند هم براساس سبک دولت و توانایی فکری و تجربه و وانمندی صورت گرفته است.

,

 

,

کریم حمیدوند براساس سبک دولت و توانایی انتخاب شد
شاهرخی با بیان اینکه کریم حکمیدوند فردی اصلاح طلب است، گفت: نماینده مجلس هیچ نقشی در انتخاب فرماندار اسدآباد نداشته و با روی باز از این انتصاب استقبال کرده است.

, کریم حمیدوند براساس سبک دولت و توانایی انتخاب شد, کریم حمیدوند براساس سبک دولت و توانایی انتخاب شد,
,

 

,

وی تغییر فرمانداران را در راستای بهرهگیری از سرمایه ها دانست و گفت: در ی هفته جاری بسیاری از فرمانداران تغییر خواهند کرد.

,

 

,

محسن عزیزی حکم بخشداری پیرسلمان را گرفت
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: آقای حمیدوند از دوستان قدیمی بنده است و شناخت خوبی روی او داریم و می‌توان گفت که از معدود نیروهای خوب در استان به شمار می‌رود.

, محسن عزیزی حکم بخشداری پیرسلمان را گرفت, محسن عزیزی حکم بخشداری پیرسلمان را گرفت,
,

 

,

وی تأکید کرد: آقای حمیدوند یک سرمرایه، کارشناس در مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و امیدواریم که جای آقای افشاری فرماندار سابق را پر کند.

,

 

,

سلیمان نظری دوست بخشداری مرکزی اسدآباد شد
شاهرخی در بخش دیگری سخنانش به تودیه و معارفه بخشداران پرداخت و گفت: محسن عزیزی به بخشدار پیرسلمان و سلیمان نظری دولت به عنوان بخشدار مرکزی منصوب شدند که در این زیمنه سعی کردیم از افراد بومی شهرستان استفاده کنیم.

, سلیمان نظری دوست بخشداری مرکزی اسدآباد شد, سلیمان نظری دوست بخشداری مرکزی اسدآباد شد,
,

 

,

وی با اشاره به سیاست دیگر دلت  و استاندار در انتصاب معاونت های فرمانداری در انتخاب افراد جوانان و استفاده از بانوان ، گفت: خانم امیدی هم به عنوان یکی از معاونتهای فرمانداری منصوب شدند که در چند روز آینده در شورای اداری با حضور استاندار حکم خود را دریافت می کنند.

,

 

,

امیدی اولین معاون خانم در فرماندار اسدآباد شد
در ادامه این نشست سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان، اظهار کرد: از اینکه در خدمت مردم فهمیم مهد بیداری اسلامی سیدجمال الدین اسدآبادی هستم، خوشحالم.

, امیدی اولین معاون خانم در فرماندار اسدآباد شد, امیدی اولین معاون خانم در فرماندار اسدآباد شد,
,

 

,

مسائل پیش افتاده در شورای تأمین مطرح نشود
کریم حمیدوند گفت: بنده با اعتقاد به نظام و دولت و حفظ گرایش سیاسی همکاری خوبی با اعضای شورای تأمین در نهاوند داشتم و اعتقادم این است که ما باید سطح شورای تامین که بالاست، بالا نگه داریم.

, مسائل پیش افتاده در شورای تأمین مطرح نشود, مسائل پیش افتاده در شورای تأمین مطرح نشود,
,

 

,

وی گفت: مسائل پیش افتاده و قابل حل در ادارات را در شورای تأمین مطرح نکنیم رچا که از شأن و شوکت این شورا می‌کاهد؛ قانون اساسی به عنوان میثاق ملی و چراغ راه این مسیر را مشخص کرده است.

,

 

,

هر کارمند فرمانداری یک فرماندار، بخشدار و یا معاون فرماندار است
سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد ادامه داد: بعضا" در قانون اساسی آمده است که مردم آزادی بیان، اجتماعات و راهپیمایی دارند، اما آئین‌نامه قانونی برای آن راهکار در نظر گرفته و می توان مجوز لازم را در زمان خاص بگیرند.

, هر کارمند فرمانداری یک فرماندار، بخشدار و یا معاون فرماندار است, هر کارمند فرمانداری یک فرماندار، بخشدار و یا معاون فرماندار است,
,

 

,

وی در بخش دیگری سخنانش خطاب به کارکنان فرمانداری، گفت: ما در وزارت کشور مأموریت خدمت به مردم را داریم و مسئول همه نارسایی ها  هستیم و این نیست که مشکلی در اداره به فرمانداری بر نگردد.

,

مخالف نصب پلاکارد تبریک انتصاب هستم
حمیدوند با دادن اختیار تام به کارکنان فرمانداری برای رسیدیدگی به نارسایی ها و اذرائه گزارشات  در این زمینه، گفت: هر کدام از کلاکنان فرمانداری کی فرماندار، بخشدار و معاون فرماندار هستندو باید با کمردم داری آنان را از دولت و نظام راضی نگه دارند.

, مخالف نصب پلاکارد تبریک انتصاب هستم, مخالف نصب پلاکارد تبریک انتصاب هستم,
,

 

,

وی در پایان سخنانش گفت: مخالف نصب پلاکارد تبریک انتصاب از سوی ادارات هستم و حضور در شورای اداری و تبریک آنان به این طریق کفایت می‌کند.             

,

حسین افشاری حدود 18 ماه در شهرستان اسدآباد خدمت کرده است و کریم حمیدوند نیز پیش از این فرماندار نهاوند بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه