اخبار داغ

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش:

حضور بانوان در عرصه های ورزشی بین المللی، سیاه نمایی دشمن را برملا می کند

حضور بانوان در عرصه های ورزشی بین المللی، سیاه نمایی دشمن را برملا می کند
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به مدال آوری بانوان در عرصه های بین المللی گفت: حضور جوانان ایرانی به خصوص بانوان سیاه نمایی دشمن علیه این کشور را برملا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش همدان با حضور روسا و نواب هیات و پیشکسوتان و مربیان و داوران و خانوداه شهید جستجوگر نور شهید شمسی پور برگزار شد .
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

در این مراسم؛ محمد رضا داورزنی ،معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اظهار داشت: استان همدان در طول تاریخ بویژه دوران جنگ تحمیلی یکی از استانهایی بود که غرب کشور مدیون این استان است .

,

 

,

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تکلف ما با دشمنان معلوم بود اما در حال حاضر شرایط فرق دارد و وارد جنگ نرم شده ایم و دشمن در درون خانه ها نفوذ کرده است و روی جوانان ما خوب کار می کند که شرایط فعلی ما در دنیا و برنامه ریزی به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر او رسالت همه ما سنگین تر است .

,

 

,

معاون وزیر ورزش بیان داشت: وقتی پرچم ایران در میدان های جهانی بالا می رود نشان دهنده هویت ملی و ارتقا هم بستگی کشور است و هر چقدر که این حضورها بیشتر باشد در ارتباطات با دنیا موفق تر عمل می کنیم .

,

 

,

وی با اشاره به مدال آوری بانوان گفت: حضور جوانان ایرانی به خصوص بانوان سیاه نمایی دشمن علیه این کشور را برملا می کند و وقتی جوانان ما در والیبال قهرمان جهان می شوند علیرغم همه تحریم ها و محدودیت ها طبیعی است که دشمن را نگران می کند .

,

 

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اضافه کرد: 50 هزار نفر در هیأت‌های ورزشی ما داوطلبانه و با عشق و علاقه کار می‌کنند و ما در هیأت‌ها پست سازمانی یا ردیف حقوقی نداریم و این ایثار است تا تعداد ورزشکاران جوان ما را افزایش دهند.

,

 

,

وی گفت: سرانه ورزشی استان و رشد ورزشکاران همدانی نقطه مثبتی است زیرا این آمار نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.

,

 

,

داورزنی یادآور شد: برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی باید تلاش کنیم زیرا اثر بیشتری برای معرفی استان همدان و کشور در امر توریسم ورزشی وجود دارد.

,

 

,

در ادامه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان گفت: در آستانه سومین سالگرد جستجوگر نور شهید شمسی پور از دلاوری ها و جوانمردی های شهیدان و فرهنگ شهادت پرداخت .

,

 

,

منعم ادامه داد: هنگامی که تیم ملی به میدان می رود دیگر رنگ ها دیده نمی شوند و ورزش قهرمانی موجب هم بستگی و عزت ملی و ورزش همگانی باعث نپاط جامعه می شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه