اخبار داغ

گزارش/

تجمع اعتراضی کارکنان مرکز بهداشت استان هرمزگان در پی کاهش حقوق

تجمع اعتراضی کارکنان مرکز بهداشت استان هرمزگان در پی کاهش حقوق
جمعی از کارکنان مرکز بهداشت استان هرمزگان طی دیروز و امروز با تجمع در مقابل این مرکز خواستار دریافت مطالبات و امنیت شغلی خود شدند و به کاهش حقوق خود اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ کارکنان مرکز بهداشت استان طی دیروز و امروز در این مکان تجمع کردند و خواستار دریافت مطالبات و امنیت شغلی خود شدند، تا کنون 200 نفر از کارمندان در جمع معترضان حضور داشته اند؛ این افراد با حضور در رو به روی استانداری خواستار دخالت استاندار در حل این مشکل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

یکی از کارکنان معترض مرکز بهداشت استان در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: ما کارکنان طرح تحول نظام سلامت هستیم که سه سال پیش در بندرعباس آغاز شد و در ابتدا با توجه به احتیاجی که به ما داشتند، رفتار خوبی می کردند اما در سال گذشته ، در پی افزایس سطح خدمات نظام سلامت تغییر رویه دادند.

, هرمز,

, ,

وی با تاکید بر پرداخت نشدن مطالبات، تصریح کرد: به بهانه های مختلف چون پایش مطالبات کارکنان را پرداخت نمی کنند، حتی کسانی که نمره کامل پایش را دریافت می کنند نیز از این قاعده مستنثنی نیستند و ما اکنون 12 ماه است که هیچ پایشی دریافت نکرده ایم.

,

این کارمند معترض در ادامه افزود: برخی از کارکنان هنوز حقوق سال 95 را دریافت نکرده اند و علاوه بر این شرکت های طرف قرارداد با مرکز بهداشت مطالباتش را از حقوق ما برداشت کرده است و در سال جدید مبلغ سه میلیون ریال از حقوق ما کسر شده است و پایه حقوق ما به یک میلیون و 100 هزار ریال رسیده، این در حالی است که پایه حقوق یک فرد بدون سابقه کار و ساعت کار این مقدار است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه هیچ قراردادی با این کارمندان بسته نشده است، عنوان کرد: من دو سال و نیم است که در اینجا مشغول به کار هستم و هرگز با هیچ کدام از ما قرارداد نبسته اند و این مسئله خلاف قانون کار است و باید توجه کرد که در اینجا افرادی با سابقه کار زیاد در شغل های پرستار، ماما، روانشناس و... داریم.

,

این کارمند با تاکید بر اینکه از این نیروها برای کاهش هزینه استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در طول این مدت ما کارهایی را انجام داده ایم که جز وظایفمان نبود و صرفا برای کاهش هزینه ها و ذخیره بودجه از ما سواستفاده می کردند؛ ما دو برابر نیروهای رسمی کار می کنیم حقوقی معادل یک سوم حقوق آنان دریافت می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه