اخبار داغ

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خراسان:

زمینه خرید کالای ایرانی توسط حجاج در حج امسال فراهم شده است

زمینه خرید کالای ایرانی توسط حجاج در حج امسال فراهم شده است
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌ریزی ‌شده است که امسال حجاج خراسان رضوی بتوانند برای تهیه سوغات، از کالاهای ایرانی خرید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، علی غفوری‌مقدم، در همایش حمایت از کالای ایرانی که در محل سالن معلم چناران برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم، همچنین، سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی از تولید کالای ایرانی باکیفیت حمایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اقتصادی، ادامه داد: در تلاش هستیم تا علاوه بر حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های داخلی، زمینه حضور آنان را در نمایشگاه‌های خارجی هم فراهم کنیم.

,

 

,

وی با تأکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک، اضافه کرد: طرح‌های زیادی برای استفاده از تسهیلات از محل تبصره 18 معرفی شده‌اند که 90 درصد از آنان، واحدهای خرد و کوچک بوده است.

,

 

,

غفوری‌مقدم از برنامه‌ریزی برای خرید کالای ایرانی توسط حجاج خبر داد و بیان داشت: در راستای حمایت از کالای ایرانی برنامه‌ریزی شده است که امسال حجاج خراسان رضوی بتوانند کالای ایرانی خرید کنند.

,

 

,

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اضافه کرد: در حوزه صادرات، به دنبال توسعه بازارهای هدف و حضور واحدهای کوچک در امر صادرات هستیم تا این واحدها هم بتوانند نسبت به عرضه کالای خود در بازارهای هدف مشارکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه