اخبار داغ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

برای ارائه آمار طلاق سکوت نکنیم

برای ارائه آمار طلاق سکوت نکنیم
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «سکوت فرهنگی در کشور باید شکسته شود»، گفت: این مهم به سهم خود موجب بروز مشکلاتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عبدالرضا عزیزی در کارگروه اجتماعی استان فارس که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم سکوت فرهنگی همواره باعث بروز مشکلات شده و در ارائه آمار طلاق نیز دچار همین چالش شده‌ایم، این مهم در حالی است که در فضای مجازه به طور شفاف آمار منتشر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی مجددا با بیان این‌که «یکی از مشکلات همیشگی ما در خصوص اتفاقات فرهنگی مختلف از جمله طلاق، سکوت است»، افزود: به عنوان مثال در گذشته کسی در خصوص ایدز سخن نمی گفت اما امروز همه سخن می‌گویند تا اطلاع‌رسانی جامع و کامل شود. امروز هم اگر از ارائه آمار طلاق بترسیم نمی‌توانیم به درستی حرکت کنیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دلیل سفر کمیسیون اجتماعی دیدن چالش های موجود استان‌ها از جمله استان فارس از نزدیک است.

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تصریح بر این‌که «باید آمارهای واقعی ارائه شود تا بتوانیم به درستی تصمیم گیری کنیم»، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بسیار مهمی و بزرگی از طریق کمیسیون اجتماعی انجام شده و بارها فریاد زدم که ردیف اختصاصی اجتماعی باید داشته باشیم که مقام معظم رهبری و سپس رئیس جمهور دستور رسیدگی دادند و امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری از چالش های اجتماعی در نظر گرفته شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه