اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی لرستان خبر داد؛

ادامه بارندگی ها از عصر امروز / متوسط بارش استان 18 میلی‌متر بوده است

ادامه بارندگی ها از عصر امروز / متوسط بارش استان 18 میلی‌متر بوده است
مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان این که متوسط بارش‌های استان 18 میلی‌متر بوده است،گفت: طی ساعات آینده مجددا بارش‌ها آغاز وفعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،سید محمد ناصرهاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان بارش‌های نقطه‌ای سامانه اخیر با توجه به ایستگاه‌های هواشناسی مستقر در مراکز شهرستان‌های استان لرستان گفت: متوسط بارش‌های استان 18 میلی‌متر بوده است که در خرم‌آباد 23 میلی‌متر، بروجرد 31 میلی‌متر، الیگودرز 5 میلی‌متر و سراب دوره 17 میلی ‌متر بارندگی داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که بارش‌های کوهدشت 16 میلی‌متر، پلدختر 3 میلی‌متر و دورود 10 میلی‌متربوده است،گفت: میزان بارندگی ها در الشتر 45 میلی‌متر، نورآباد 23 میلی‌متر، ازنا 6 میلی‌متر و رومشکان نیز 16 میلی‌متر بوده است.

,

 

,

مدیرکل هواشناسی لرستان بارش زراعی سال 97-96 به صورت پهنه‌ای در استان را 325 میلی‌متر برشمرد و اظهار داشت: این میزان بارندگی در مقایسه با بلندمدت 32 درصد و در مقایسه با سال گذشته 27 درصد کاهش داشته که مربوط به پاییز و اسفند سال 96 است.

,

 

,

هاشمی متوسط بارش استان در بهار امسال را نرمال ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای فروردین تا کنون97 میلی‌متر بارندگی در سطح استان رخ داده است.

,

 

,

وی با اشاره به ادامه بارندگی ها از عصر امروز گفت: طی ساعات آینده مجددا بارش‌ها آغاز وفعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه